Spelrum
Giraffen16
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade45
Mobilspel
Pågående20 819

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Astrogirl2006-10-22 19:50
Antal inlägg: 90

Oj, nu blev det djupt.... detta är klassiskt: eftersom det finns så otroligt jobbiga stora problem i världen så får man aldrig klaga över småsaker..... din jämföreles är i samma klass som att man ska äta upp maten o tänka på alla stackars människor som svälter... Man löser inte krig genom att inte klaga på småsaker, man löser inte svält genom att trycka i sig en extra köttbulle. Visst, det är helt klart ett I-landsproblem jag tagit upp här, men att det kunde få folk så här avogt inställda hade jag aldrig väntat mig.
 
11222006-10-22 20:02
Antal inlägg: 85

bra skrivet astro :)
 
provsmakaren - Ej medlem längre2006-10-22 20:25
Antal inlägg: 21

Legobiten :D, du måste se det oerhört komiska i det hela.. fick ju till värsta punchlinen. Sen är seriositeten för hög här
 
Legobiten2006-10-22 20:43
Antal inlägg: 617

Jag menar inte att man jämt måste vara seriös i forumet. Men kan man inte komma med bättre punchlines än vad barn i mellanstadiet kan åstadkomma kan man lika gärna hålla käft.
 
Miss_jk2006-10-22 20:50
Antal inlägg: 8941

Herregud, om man nu tycker att denna tråd är så himla meningslös, vad gör man då här? Gå in på nån annan i stället för att tjafsa här inne!
 
Snittgurka2006-10-22 20:52
Antal inlägg: 199

Provsmakaren, ser du någon annan än dig själv skratta åt dina "punchlines"?
Nähä, jamen dåså.
 
krummerik2006-10-22 20:56
Antal inlägg: 341

I-landsproblem eller inte, skriv en insändare och signera den "vän av ordning".
"Retar du upp dig på saker som är små så är du väl inte större än så." -Alf Henriksson
 
vulcan2006-10-22 20:58
Antal inlägg: 7666

Forumadmin: Med tvekan låter jag provsmakarens barnsliga och dumma försök att retas stå kvar eftersom det genererat så många följdinlägg.

Som lego säger så måste man inte alltid vara seriös i forumet - och ja visst får man retas lite ibland. Men nån slags miniminivå får det ändå lov att vara. Och plumpa kommentarer om andras utseende tolereras alltså INTE.
 
stefanf2006-10-22 21:29
Antal inlägg: 1744

Jag tycker bara att den som har det allra värst i hela världen får ha synpunkter och beklaga sig över sakernas tillstånd. Då slipper vi hela den politiska debatten och en massa fjantiga reportage i media om trivialiteter som övergrepp och barnarov mm.

Allt mindre än krig, massvält och folkmord kan få bero.

Framför allt slipper vi få höra folk beklaga sig för att andra beklagar sig..
 
Astrogirl2006-10-22 23:57
Antal inlägg: 90

Jag tror jag borde låta det här bero nu. tråkigt att folk bråkar bara för bråkandets skull. Har hittills inte sett några seriösa kommentarer på ämnet jag tog upp, nämligen att lämna matcher utan att ge upp. Ingen har hållit med, ingen har sagt att det är ok att lämna matcher etc.... det enda jag fått veta är att min åsikt i det här specifika ämnet endast är värd att skämta om, klaga på eller helt ignorera.... Skitsamma, så viktigt var det inte.....
 
blue_moon2006-10-23 00:07
Antal inlägg: 9712

Min kommentar var: Är du helt säker på att din motspelare FRIVILLIGT lämnade matchen? H*n blev kanske nerkopplad? Sånt händer alltför ofta!
 
Astrogirl2006-10-23 09:12
Antal inlägg: 90

Det syns ju på skärmen om den andre blir nedkopplad, man får ett meddelande typ " XXXX har kopplat ned. Om denne inte kopplat upp inom 5 minuter vinner du matchen. spelet fortgår medan du väntar".
 
blue_moon2006-10-23 10:14
Antal inlägg: 9712

Antingen ger man upp och då står det angivet klart och tydligt. MEN om man blir ofrivilligt nedkopplad eller själv aktivt kopplar ned görs ingen åtskillnad!!! Det står då bara "X har kopplat ned..."
 
blue_moon2006-10-23 10:19
Antal inlägg: 9712

Jag blev nedkopplad i fredag skväll, men i min matchstatistik står det att jag avbröt.....
 
Astrogirl2006-10-23 10:25
Antal inlägg: 90

Det kallas att man avbryter, eftersom betapet bara registrerar att man kopplat ner, inte om man gjort det med flit eller om nåt problem uppstått. Det jag menar är när folk bara slutar spela. Man lägger ett ord, den andras tid går ut, man lägger ett ord, den andras tid går ut osv.... det är riktigt trist....
 
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?