Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
33
Inloggade62
Mobilspel
Pågående20 697

Forumkategorier

Användare Inlägg  
roggi2006-10-27 23:40
Antal inlägg: 128

Håller med IMO om att Alliansen är ett passande namn. För det kommer inte vara någon kraftfull storm. Den kommer dock ställa till en del obehag men den varar inte länge. Ingen som inte blivit drabbad av dess elände kommer ihåg den imorgon och tyvärr återkommer "den blåsta" stormen så småningom men må det dröja! För övrigt anser jag att moderaterna borde förstöras!
 
sirspellalot - Ej medlem längre2006-10-27 23:50
Antal inlägg: 320

Jag tycker det borde heta Vänstergnället istället ...
 
roggi2006-10-28 00:01
Antal inlägg: 128

sirspellalot- Sorry men det blir inte lika många drabbade.. Du vet då snackar vi ju ljumma fläktar.. Men kanske det snart är vindstilla då kan vi ju diskutera saken..
 
leather-face - Ej medlem längre2006-10-28 05:29
Antal inlägg: 235

Antiklimax genom förruttnade trådar, skrivna av sladdrande hjärta som far fram som en hyena i ett silverduggregn. Det oundvikliga hotar ett forumliv som en öppen rostig pöl. De är ett smärtsamt förfruset uppvaknande i trådar som utspelar sig i grattis på födelsedagen dimman. I forumdelarna där alla sitter och litar till en solkig handbok känner man igen de gamla sagorna om när vi gick upp på morgonen och vilket kaffe som vi drack. Vi ska andas in vett och etikett av ursinniga proportioner, och andas ut det i en lättsam tråd.

Ni ska spy på blommorna och be om ytterligare bistånd till förräderi och provokation. Må dessa stämmor smälta in med er smärta och irritation i en förtrollad garderob. Låt dig endast bli avlöst av din goda ovän. Han ska rita en mun på din glödlampa så vi får lättare att skratta.
 
Vargtimmen - Ej medlem längre2006-10-28 05:35
Antal inlägg: 144

hej pentagram
<Pentagram> Hej hej
<Pentagram> Haxvargen?
<Pentagram> vad är det
<haxvargen> pentagram: ja su sa hej alla och då sa jag hej pentagrem som svar:)
<Pentagram> :)
<haxvargen> 4 min kvar
<haxvargen> om min klocka går rätt
<fiddur> alla har läst alla texterna om divination på paranormal.se redan eller? :)
 
västgöten - Ej medlem längre2006-10-28 16:15
Antal inlägg: 1135

jaha..detta blev det då..
sr.se/sjuharad/nyhet...el =1000801
 
Stacker - Ej medlem längre2006-10-28 16:42
Antal inlägg: 97

Haha, den var nog den Sture den yngre som drev över våra vidsträckta värmlandsslätter som tur var.
 
Grisebank2006-10-28 16:46
Antal inlägg: 85

Ja, hoppas att det dröjer innan de döper stormarna efter någon Dalkarl för då djävlar. De behövde ju bara visa upp sig så blev Gustav Vasa kung. Det är ingen bra idé att bråka med oss. Berömda krigare i de flesta slag när Sverige var en stormakt.
 
Stacker - Ej medlem längre2006-10-28 16:49
Antal inlägg: 97

Oki Brendl är bra men vore lite sjukt att döpa en storm efter en kille från Tjeckien va. Jonas Bergqvist är knappast aktuell, såg att du va från Mora..
 
västgöten - Ej medlem längre2006-10-28 19:28
Antal inlägg: 1135

sture..mesigt namn på en mesig storm..gudrun förknippade man ju med kaos å katastrof redan innan den stormen..
 
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2006-10-28 19:31
Antal inlägg: 1033

Bara för att du döpt din Bolinder-Munktell till det ja!

Snacka kaos och katastrof... Hur skulle det vara om du kom hit och plogade lite?
 
västgöten - Ej medlem längre2006-10-28 19:34
Antal inlägg: 1135

ploga..är detta en invit? eller menar du ploga snö?
 
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2006-10-28 19:36
Antal inlägg: 1033

Snö är vit, och när snön tinar blir den vatten, så jag antar att det var en aquainvit.

Om du är riktigt aquaduktig kan du få lukta lite på korken.
 
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?