Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
48
Inloggade79
Mobilspel
Pågående21 480

Forumkategorier

Användare Inlägg  
greedy1 - Ej medlem längre2006-11-10 23:42
Antal inlägg: 18

tack mammamu, nu är jag betydligt lugnare!!
 
KillerCow2006-11-10 23:54
Antal inlägg: 222

För det första, när hände detta? Dvs när var det katten din åt o sket sist? Att vara några dagar utan mat är nog ingen fara, men att inte uträtta sina behov är värre. Dricker hon ivf? Att städa bort doften från matskålarna o toan eller köpa nytt hjälper inte. Det är ett sattyg det där sprayet o du få nog gå ner på knä med skurtrasan o allt o göra rent överallt. Problemet är ju att sprayen sätter sig inte bara där man sprayer, utan också till närmaste omgivningen. Så städa på o gör rent orentligt, glöm för Guds skull inte heller att vara nogrann i hörnen.

Sedan ett tips att lägga nån filt eller handduk som hon kanske har legat på eller trivs med över kattoan (om det är en låda med tak, annars försök att ställa lådan på filten), Gnugga gärna in lite toan med hennes egen doft ;)
Samma med matskålen, ställ skålarna på en filt eller duk som hon känner o har hennes doft. Det kommer förhoppningsvis förtränga de sista doftspåren o lite av minnet av sprayet.

Sedan är det kanske bra att ta det väldig lungt med sprayet överhuvudtaget i huset. Det hjälper ju inte om du fortsätta spraya överallt, men inte där (igen) ..
Lycka till o hoppas du har lärt dig en läxa, för som jag känner katter - Hon kommer ihåg detta ett bra tag framöver.
 
HickaPersika - Ej medlem längre2006-11-11 01:53
Antal inlägg: 12

hur kommer man ens på tanken att göra en sån grej?? varför utsätta katten för sådant?? helt sanslöst.

spelar ingen roll om du försöker åtgärda det i efterhand.. lär dig tänka efter FÖRE.

gillar inte när djur utsätts för rena idiotgrejer. de är värnlösa och beroende av vår välvilja.
 
Recoba - Ej medlem längre2006-11-11 02:03
Antal inlägg: 37

eller så ville jag bara ha kul på bekostnad av folk som tog det på allvar ?
 
Recoba - Ej medlem längre2006-11-11 07:44
Antal inlägg: 37

Ta bort tråden, sånt här har inget att göra på en seriös spelsida. Trams är vad jag kallar det
 
Mammarie2006-11-11 09:10
Antal inlägg: 323

hmmm...skulle så fallet vara att man startar en tråd för att få uppmärksamhet då har man inte mycket att göra om dagarna....
 
Recoba - Ej medlem längre2006-11-11 09:25
Antal inlägg: 37

jorå, jag jobbar för fullt..men vem vill inte läsa lite bullshit ?
 
mollee - Ej medlem längre2006-11-11 11:08
Antal inlägg: 6087

:)

den roligaste tråden jag läst på länge.

Frukten här ovanför var roligast... tycker jag :))

Taskigt Recoba som låter folk anstränga sig till att bry sig om detta.
Gå och kicka lite boll istället eller rök en ******

Mjaou
 
vulcan2006-11-11 12:08
Antal inlägg: 7666

Om inget annat så har denna tråd åtminstone visat att den gamla sanningen att inget gör folk så upprörda och förbannade som elakhet mot djur fortfarande håller i högsta grad.

För att använda lite Ordspelstugg: Adam är en flöjt. En ganska rolig sån ibland, fast ibland slår det över.
 
lelou - Ej medlem längre2006-11-11 12:10
Antal inlägg: 2025

meninglöst att ha en tråd i syfte att uppröra folk. sånt gör mig vansinnigt irriterad, folk skriver ju massa råd till dig och du driver bara med dem. VÄLDIGT stort nöje att skratta på andras bekostnad.
Pass på tråden, den åker.
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?