Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade14
Mobilspel
Pågående21 698

Forumkategorier

Användare Inlägg  
anduors - Ej medlem längre2006-12-12 22:02
Antal inlägg: 40

Det hon gjorde var att håna och förlöjliga en annans människas okunskap. Precis som om ALLA SKA kunna vad biljard och hästpolo EGENTLIGEN är. Finns nog flertalet i vårt samhälle som inte vet just detta. Varför sitta och skratta över det?
One W: Tagga ner lite. Låt folk diskutera och framföra sin åsikt.
 
OneW2006-12-12 22:03
Antal inlägg: 1207

tagga ner?? Nä faktiskt inte när ni håller så j-- låg nivå och faktiskt håller på med påhopp! Jag tycker det är ojuste.. men det kanske jag inte får.. eller fick jag ha min åsikt???????
 
Username2006-12-12 22:07
Antal inlägg: 76

Visst jag skrattar hejdlöst åt dessa saker, filmer där folk gör bort sig mm mm.

men jag tycker inte de behöver skämmas. Och jag ifrågasätter jag inte deras kunskapsnivå.
 
Jo-na-tan - Ej medlem längre2006-12-12 22:20
Antal inlägg: 1955

Var det inget påhopp att kalla någon för rikspucko? ;P
 
veggie_d2006-12-12 22:20
Antal inlägg: 1187

Jo. De ska skämmas. Ställer man upp i ett program av den här typen, och får SÅ stora problem på en SÅ enkel fråga, då ska man verkligen skämmas. Det är en sak att inte veta vid vilket klockslag Hemingway sket för sista gången, men det är en annan att sitta där och inte kunna räkna ut att HÄSTpolo förmodligen inte har något med biljard att göra. Och har man utsatt sig själv för risken att sitta och vara så trög i direktsänd teve, ja då har man också accepterat att folk kommer flabba röven av sig och kalla en för rikspucko. Det är trots allt helt frivilligt att ställa upp...
 
Martiz2006-12-12 22:29
Antal inlägg: 62

Tack alla ni som förstog det roliga i det, speciellt tack till dig One W!

Jag skulle gärna se att den här tråden blir låst, tack!
 
Mouche - Administratör2006-12-12 22:49
Antal inlägg: 24193

Med största nöje efterkommer jag Trådskaparens önskan och stänger tråden...

Mouche
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?