Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade13
Mobilspel
Pågående20 893

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Dripknot2006-12-31 14:38
Antal inlägg: 62

+R samt att jag tyckte att filmen försökte surfa på Sagan om Ringens framgångar och koncept....
 
levakdörB2006-12-31 23:57
Antal inlägg: 1471

Deju vu var sevärd men mot slutet blev det riktiga hollywood floskler. bilen med bombem som tålhur mycket som helst. att hon kunde simma så nära propellern.....
 
tfgm2007-01-02 12:43
Antal inlägg: 213

Jag ska iallafall se den bara för att DW är med, men det är sant, ibland blir man besviken över hur "dåliga" roller ens favvoskådisar väljer. DW sa i en íntervju att "Mitt jobb är inte mitt liv, jag tjänar bara mitt uppehälle." Men ändå!
 
jssfrk2007-01-02 12:46
Antal inlägg: 771

Stephen King's Dreamcatchers gick på teve i veckan. DEN är fan inte att leka med. Osammanhängande är bara förnamnet. Fast jag skall nog vänta några veckor och se om dess uselhet biter sig fast, en usel film som man kommer ihåg och garvar så fort man tänker på den förtjänar ett högre betyg pga sitt ofrivilliga underhållningsvärde.
 
Entragian - Ej medlem längre2007-01-02 13:16
Antal inlägg: 426

De enda King som går att se på film/tv är Christine,Nyckeln till frihet och Gröna milen. Resten skall endast läsas...
 
Dille - Ej medlem längre2007-01-02 14:18
Antal inlägg: 218

Tur smaken är som baken!!!

Rund o go!!!
 
poänglös - Ej medlem längre2007-01-04 03:16
Antal inlägg: 416

Deja Vu var helt ok underhållning för en biohundring tycker jag. Men visst var den en besvikelse också, på två olika nivåer:

1) Inte fullt så mindblowing timewarpfilosofi som idén inbjuder till.

2) Inte fullt så mindblowing sprängaaction och inte fullt så läckra solnedgångsöverflygningar som kombinationen Tony Scott och Jerry Bruckheimer borde borga för.

Men se den ändå. Denzel är aldrig dålig, idén är kul och New Orleans funkar bra på film.

Men missa framförallt inte filmen som grundidén är lånad från! Den heter Primer och är helt actionfri. Skriven och regisserad av en matematiker som tröttnade på sitt yrke och lärde sig allt om film istället. Jag har läst sida upp och sida ner om den filmen, och förstår fortfarande inte hela handlingen. Rekommenderas starkt till den som inte vill känna sig smart på flera veckor...
 
Czardas2007-01-04 05:06
Antal inlägg: 82

Vägrar se Deja Vu så jag passar på att varna för Sökarna -Återkomsten istället. Värre skit har sällan skådats, helt genomrutten produktion och så pass dåliga skådespelarprestationer så att det blir pinsamt. Mina värsta 90 minuter framför dumburken, hade hellre tvingats se ett reprismaraton av Fling.
 
Spyan2007-01-05 23:29
Antal inlägg: 673

Borat var inte heller nåt jag skulle lagt 90 spänn på.
 
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?