Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 628 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Urek | 2010-03-09 07:17 | |
![]() | Varför annonserar ni inte när ni tänker stänga ner för uppdatering på ett sånt sätt så man inte kan missa detta? | |
| Bitte - Administratör | 2010-03-09 08:06 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=21931 Denna tråd fanns ju Bitte | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-09 08:08 | |
![]() | Såg du inte annonsen i Dagens Nyheter och i tunnelbanan? | |
| odin - Administratör | 2010-03-09 08:54 | |
![]() | Nedstängngen var i 2h på lördagsmorgonen kl 10. Jag har svårt att se ett problem med det hela. | |
| Alvas pappa | 2010-03-09 09:02 | |
![]() | Är man beta beroende så kan det bli ett problem.... =) | |
| speedwagon - Ej medlem längre | 2010-03-09 09:49 | |
![]() | Det här bevisar ju bara att en del folk bara är här för att spela och skiter i forumet! Nästa gång kanske det skulle ligga en stor ruta på startsidan, helst i rött och lila så det sticker i ögonen! Då kanske folk skulle se det. =) | |
| foxy_1 | 2010-03-09 10:41 | |
![]() | Ja varför står det inte på startsidan? Inte alltid man "hinner" läsa forumet utan tänker bara spela ett snabbt spel. Och ibland är man lite trögtänkt och tror att det är ens egen dator det är fel på och man försöker igen. Klart att man måste stänga ner för uppgraderingar och annat men jag tycker det vore en fördel om det stod på startsidan. Eller även om det är fel på ett av spelrummen | |
| odin - Administratör | 2010-03-09 11:04 | |
![]() | Det korta svaret: vi är lata Det långa svaret: vi kollar inte sajten 24/7 och kan därmed inte meddela om det är fel på ett av spelrummen eftersom jag på dagarna sitter på ett helt annat jobb och på kvällarna även måste göra hushållssysslor (även om jag dock kollar väldigt ofta i alla fall). Om ett spelrum är trasigt så spenderar jag inte tid på att skriva en nyhet om detta, utan jag gör tar ett beslut om det kan ordnas på max 10 min och då gör jag det framför en nyhet. Den dagen jag har Betapet som vanligt arbete lovar jag att vi skall vara mer tydliga. | |
| odin - Administratör | 2010-03-09 11:06 | |
![]() | Mig veterligen har aldrig ett spelrum varit nere i mer än 10 min samtidigt som jag haft vetskap om det hela. Dvs det kan ha varit nere i 24h, men då har jag inte hunnit logga in på sajten och se detta. | |
| lycopersicon | 2010-03-09 11:06 | |
![]() | Haha! Bra svar Odin. Att du ens orkar svarar på såna inlägg :) | |
| odin - Administratör | 2010-03-09 11:09 | |
![]() | Spelarna får alltid spela klart sina spel när sajten väl går ned för underhåll som i lördags. Jag försöker även välja tidpunkter då det är minst antal spelare på sajten som en lördag-morgon. Jag personligen tycker inte det då är nödvändigt med för mycket information om det hela, men vi försöker givetvis uppfylla våra medlemmars önskemål och jag skall försöka vara mer tydlig i framtiden om det gäller nedtid som planerats sen länge. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-03-09 11:22 | |
![]() | Odin, det här ÄR verkligen inget problem för majoriteten här. Skulle vilja sträcka mig så långt att påstå att majoriteten av alla som hänger här är glada över att sidan är gratis, rolig och att det finns folk som fixar och uppdaterar. | |
| wildman | 2010-03-09 11:25 | |
![]() | Kan bara hålla med Linn. | |
| Skugga | 2010-03-09 12:10 | |
![]() | Instämmer också med Linn, tyvärr är det väl, som så ofta, så att när man är missnöjd med något så klagas det, men när man är nöjd så upplevs det som ett självklart normaltillstånd och man säger inte så mycket. Borde vara en självklarhet att uttrycka sin tacksamhet lite oftare. Så, tack Odin m.fl. för Betapet, we <3 you! | |
| raringen | 2010-03-09 15:49 | |
![]() | Bara en undran Odin angående "jag försöker även välja tidpunkter då det är minst antal spelare på sajten som en lördag-morgon" ... är det då minst folk spelar i allmänhet eller menar du när du kan göra det och minst folk spelar? Är bara nyfiken på när på (det vakna) dygnet det spelas mest helt enkelt? Tack för en finfin spelsida! | |
| odin - Administratör | 2010-03-09 16:38 | |
![]() | Jag menar när jag kan (läs orkar) göra det och det är minst folk :-) Minst folk är runt 05:00 | |
| Maad Max | 2010-03-09 17:09 | |
![]() | 05:00-06:00 = Dvärgtimman? | |
| 98oktan | 2010-03-09 17:43 | |
![]() | Får väl bara instämma detta är en kanonbra men berondeframkallande sida så som de säger i staterna Hail to the Cheif nota bene inte stavat med e | |
| Sigson - Ej medlem längre | 2010-03-09 18:24 | |
![]() | Detta skulle kunna vara ett problem som inte går att ta tillräckligt (o)seriöst! En bra och gratis plats att gymnastisera hjärnan med! | |
| speedwagon - Ej medlem längre | 2010-03-09 18:31 | |
![]() | Jo, jag håller också med om att det är gratis, toppenbra och allt det andra, MEN en planerad nertid skulle de ju faktiskt ta upp på förstasidan, just för dem som inte hänger i forumet! =) | |