Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2010-08-19 22:37 | |
![]() | Betapet Mini 0.0.5 release-tråd Betapet Mini 0.0.5 Betapet Mini är en applikation för mobiltelefoner som använder sig av operativsystemet Android. Nyheter och buggfixar från föregående release * Ännu fler småjusteringar i UI-designen. * Hets är nu standard tempo vid skapade av nytt spel. * Andra ej synliga fixar. Planerade funktioner * Privatchatt. Kända begränsningar * Fungerar enbart på enheter med WVGA och HVGA-skärmar. Detta utesluter tyvärr Sony Ericsson X10 Mini, Sony Ericsson X10 Mini Pro och HTC Wildfire som har QVGA-skärmar. * Spionera, pausa och privatchatt ej implementerat. Länk Sök på "Betapet" i Android-market och installera via market för att alltid få notifieringar när vi uppdaterar! | |
| Swires | 2010-08-20 15:56 | |
![]() | Varför kan man inte vara inne på betapet mini på datorn? | |
| odin - Administratör | 2010-08-20 16:05 | |
![]() | Hur menar du? Gå in i spelrummet "Betapet Mini"? | |
| music_ea | 2010-08-20 16:11 | |
![]() | Ibland finns "Betapet Mini" inte bara helt enkelt...(?) Och det vore bra med en regelförklaring. Det går ju inte att lägga bokstäver rätt så ofta, vad är reglerna?? | |
| odin - Administratör | 2010-08-20 16:24 | |
![]() | music_ea, jag förstår inte hur du menar? Vad är det som inte finns? Betapet Mini-spelrummet ligger i spelllistan? Angående spelrummet här på webbsajten så skall det fixas till. Spelplanen är bara 11x11 så de övriga "finns inte". Detta skall ordnas... | |
| Swires | 2010-08-20 16:50 | |
![]() | Ja, men det står ibland inte Betapet mini. Utan bara musen. Musen är längst ner. Och ibland kan Betapetmini finnas. Fattar du nu? | |
| odin - Administratör | 2010-08-20 17:26 | |
![]() | Yep,det är för att jag ändrat ordning på spelrummen, Betapet mini står som nummer två nu. Lite intern-marknadsföring... | |
| Brannestam | 2010-08-20 17:50 | |
![]() | Det testade att spela på min android lur (samsung galaxy s) Men det var nästan ospelbart. Höll på att kasta telefonen i väggen, man satt med ett kanon ord men så regagerar kanske var annan bokstav och tiden tog slut. Varför måste man dra bokstäverna in på planen?? Hade varit tio grr bättre att klicka på en bokstav sen klicka på den plats på planen där man vill placera brickan. Annars så är detta ett spel i mobilen som jag längtat efter. Kan nog bli riktigt bra detta. | |
| Swires | 2010-08-20 18:27 | |
![]() | Varför är jag inte med på topplistan? Uppdateras det 00.00 elr? | |
| monk - Administratör | 2010-08-20 18:43 | |
![]() | ja, uppdateras i natt | |
| Swires | 2010-08-20 18:57 | |
![]() | ok, då är jag 3:a :) | |
| Brannestam | 2010-08-20 19:08 | |
![]() | Testade igen. nu funkade det mycket bättre, lite invänjning krävs nog bara. Men det krachar lite då och då. En bugg som jag råkade utför nu var att han som jag spelade med loggade ur. Jag försökte stänga av och logga in på ett annat spel men det går inte. Så fort man öppnar betapet igen så står det att jag har ett pågående spel sen krachar det. | |
| Brannestam | 2010-08-20 19:09 | |
![]() | Samt att om det krachat sp ligger det kvar som en notifiering, trycker man på den så krachar det direkt | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-08-20 19:20 | |
![]() | Både jag och min medspelade kopplades ut direkt när vi gick in i spelet. Jag kom in igen när jag startade om min webbläsare, han är fortfarande inte uppkopplad. Vad händer??? | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-08-20 19:28 | |
![]() | Nu är jag inne i nästa omgång och motpartnern kopplas ner och upp igen. :( | |
| __Virre__ | 2010-08-21 00:38 | |
![]() | Jag vill ha ett Mini med Böjningslistan, vore ju störtballt! | |
| ANDERStG | 2010-08-21 14:05 | |
![]() | Vad är bokstavsuppsättningen? | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-08-21 14:28 | |
![]() | Aha nu fattar jag hur den funkar, intressant :-D | |
| smokey86 | 2010-08-21 14:42 | |
![]() | Det strulade lite på min desire igår när jag testade, vet inte vad som hände men det gick inte att avsluta programet iaf. Det låg i statusraden men när jag ville öppna det kommer det upp en varning om att programet krashat och måste avslutas, klickar ok men programet ligger fortfarande kvar som startat. Försöker använda min ATK men där finns betapet inte ens med, slutar med att jag måste starta om telefonen :/ | |
| ocki | 2010-08-21 18:07 | |
![]() | Testat senaste versionen på Desire, funkar alldeles utmärkt. Inga problem med FC eller liknande. Blivit snyggare och smidigare sen senast också. | |