Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 273 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Perpetual | 2012-03-05 01:19 | |
![]() | Shuffle I Wordfeud kan man ju "Shuffle" sina brickor, dvs då du trycker på den knappen så möbleras dina brickor om. Ibland hjälper det att snabbt få se sina brickor i en annan ordning för att "få syn" på nya ordmöjligheter. Skulle Betapet kunna få den funktionen också? | |
| strömavbrott | 2012-03-05 01:38 | |
![]() | Absolut! | |
| arbogaforeve | 2012-03-05 01:57 | |
![]() | Tror poängen är (eller varit) att man ska behöva blanda själv, precis som i vanliga scrabble. Men nu med de nya brädena och poängen kanske en shuffle-knapp inte är så långt borta. | |
| Mindymoo | 2012-03-05 08:42 | |
![]() | Beta på mobilen har "blanda"-knapp. | |
| Imonai | 2012-03-05 09:35 | |
![]() | Tycker det är, och vore roligare utan den. Annars blir det ju för enkelt enligt mig | |
| Partyhatt | 2012-03-05 12:46 | |
![]() | Skulle gärna se en shuffle-knapp eller smidigare att förflytta bokstäverna, det segar ofta när jag försöker flytta om bokstäverna. | |
| gnill | 2012-03-05 13:01 | |
![]() | smidigare omflytt räcker bra tycker jag, har förslagit förut att man klickar på bokstaven så flyttar den sig t ex sist, (ordspel har så) | |
| Partyhatt | 2012-03-12 12:53 | |
![]() | Jo precis, behöver inte exakt vara som shuffle, så länge det går smidigare att kasta om bokstäverna fram/bak. | |
| Träsmak | 2012-03-13 09:37 | |
![]() | Bra nybörjargrej eller den som är för lat för att lägga om bokstäverna själv. Ännu enklare vore det med en funktion där man automatiskt kunde sätta samman de vanligaste ändelserna "are", "era", "ing", "ning", "tion" osv. Sedan skulle man kunna låsa dessa och använda shuffle-funktionen för de övriga bokstäverna. Smart va! Det är bra om betapet gynnar maklighet, lathet och lättja, så att inte spelarna lär sig tänka för mycket på egen hand. | |
| bärshehe - Ej medlem längre | 2012-03-19 12:43 | |
![]() | "smidigare omflytt räcker bra tycker jag, har förslagit förut att man klickar på bokstaven så flyttar den sig t ex sist, (ordspel har så)" Tycker knappast det vore en förbättring, snarare mer smidigt som det redan är i så fall. Shuffle vore dock bra, men det funkar även bra som det är. | |
| bulimi4 | 2012-03-19 12:55 | |
![]() | Det handlar inte om att vara lat, att inte orka flytta brickorna som nån antyder. Med en shuffle-funktion ser man kanske ord man inte kanske kunnat se annars. För min del är funktionen överflödig då jag endast spelar panik, där ges inget utrymme för funderingar. | |
| bärshehe - Ej medlem längre | 2012-03-19 13:01 | |
![]() | Och du tror det är omöjligt att shuffla manuellet eller? Klart även panik har utrymme för funderingar / shuffle, du får tänka snabbare. | |
| slånbär | 2012-03-19 13:12 | |
![]() | Skulle även önska att det fanns ett sätt att flytta ett helt ord från brickan till spelplanen. Fast det kanske det gör och jag aldrig lyckats lista ut hur...... | |
| bulimi4 | 2012-03-19 13:15 | |
![]() | Det är tydligt att du inte fattade hur jag menade, ids int kommentera din dryga attityd | |
| bärshehe - Ej medlem längre | 2012-03-19 13:17 | |
![]() | Du kan använda tangentbordet istället för musknappen osv, men det vet du säkert redan om. | |
| bärshehe - Ej medlem längre | 2012-03-19 13:20 | |
![]() | Tycker bara det är komiskt hur du avfärdar behovet av en shufflefunktion för panik, enbart för att du själv inte ser någon mening med det. Tala för dig själv helt enkelt. | |
| bulimi4 | 2012-03-19 13:29 | |
![]() | Men fan alltså, läser du vad som skrivs? En shufflefunktion skulle vara bra, nya ord man inte ser dyker upp i shuffle. Men för min del är det inget jag behöver. Däremot i wordfeud tycker jag den är ypperlig Läs ordentligt om du ska kommentera andras inlägg | |
| bärshehe - Ej medlem längre | 2012-03-19 13:39 | |
![]() | Vill du ha en tuggleksak? "För min del är funktionen överflödig då jag endast spelar panik, där ges inget utrymme för funderingar." | |
| bulimi4 | 2012-03-19 16:29 | |
![]() | Men är du på riktigt? Om du bemödat dig att läsa det du kommenterade så ser du att jag tycker att det är en bra funktion, men inget för mig! Måste det slås in i pannan på dig för att du ska förstå? | |
| med | 2012-03-19 16:44 | |
![]() | Var nu lite snälla mot varann istället för att tjafsa!!! | |