Spelrum
Giraffen34
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade57
Mobilspel
Pågående19 230

Forumkategorier

Användare Inlägg  
m-o-n-i-k-a2025-05-02 23:22
Antal inlägg: 3

Massa vidriga snuskgubbar!
Hej!

Jag har varit spelat Betapet i mååånga år, har dock haft uppehåll i några år men spelar nu massor igen.

Men vad har hänt? Hur många vidriga snuskgubbar kan det finnas på en sida. Det vill göras det ena och andra i chatten.

Nu är jag 41 och kan säga ifrån, jag säger till dom,- spela eller lämna är inte ett dugg intresserad av ditt äckliga snack.

Hoppas dock inte att det finns yngre människor som råkar ut för dessa vidriga människor.

Trodde man spelade för att ha kul och gillar ord/bokatäver. Måste väl finnas bra mycket bättre sidor att äckla sig på än Betapet!?

Gnillot - Spelvärd/Forumvärd2025-05-03 08:47
Antal inlägg: 331

Så ska det naturligtvis inte vara, men vi har ingen möjlighet att veta vem som är ett äcklo när de går med, utan får nöja oss med att agera i efterhand. Det bästa är om du tar skärmbild, kontaktar någon av oss spelvärdar i DM, sedan kan du där få en mailadress att skicka skärmbilderna till och så agerar vi efter det. Tillsammans hjälps vi år att försöka hålla spelmiljön trevlig!

m-o-n-i-k-a2025-05-03 09:18

Tack för svar! Det ska jag absolut göra!

Annu 123 - Ej medlem längre2025-05-03 16:24
Antal inlägg: 1

Självklart ska alla tjejer, damer anmäla om ni blir utsatta för " skitprat" Det finns människor som tror detta är mer än ett Ordspel, tyvärr. bara beklaga

audia72025-05-03 18:42
Antal inlägg: 8

Jag hade en tjej här som ville sälja nakenbilder och live videos. Så det är inte bara dirty gubbs här.

Bitte - Administratör2025-05-03 20:13
Antal inlägg: 24137

Audia skicka mig meddelande med namnet

Bitte

Neurologien2025-05-03 21:25
Antal inlägg: 38

Det går ju faktiskt också bra att polisanmäla - det här är ett ofredande och polisen har faktiskt blivit mycket bättre på att agera på nätrelaterade brott. Om man gör en polisanmälan så blir Betapet skyldiga att lämna ut ip-adress på användaren och det är klart att en del säkert surfar med VPN. Men kanske inte alla. Det är ändå inte så jättesvårt att spåra människor och desstuom, om fler polisanmäler, så tror iaf jag att det säkert avhålla många snuskiar från oönskade kommentarer och förslag.

Minibitt2025-05-04 11:41
Antal inlägg: 2246

Det är så trist. Ibland svarar jag, som är gammal, på en chatt. Killen är trevlig och jag är trevlig tillbaka. Så plötsligt kommer den” kommentaren”. Jag blir lika ledsen varje gång. Vad är det för fel?

Silverpoppel2025-05-04 12:10
Antal inlägg: 337

Dessa snorvalpar når sällan upp till ngn raring att tala om. Spela på standardbräde och välj matcha min rating, till chefen lös problemet.
Om de aktivt söker upp dig för att inbjuda till spel- neka. Klart.

( stöttar hela den moraliska aspekten, men den får nån annan drifta )

Silverpoppel2025-05-04 12:17
Antal inlägg: 337

Hej Monika, jag försökte bjuda in dig till att spela garanterat snuskfritt m mig.
Blev nekad pga ” förmånga spel igång”,
det har jag aldrig sett tidigare 😂.
Om lust finnes fram över för en match så sök upp mig, allt gott

Ann12342025-05-04 22:56
Antal inlägg: 21

Snuskgubbar har tyvärr funnits länge här och ännu fler och värre på WF.

Neurologien2025-05-05 08:53
Antal inlägg: 38

Desto större anledning att fler börjar polisanmäla isf.

kenso2025-05-05 12:03
Antal inlägg: 70

därför ska man inte ha bild heller. inte ge dom möjlighet att veta hur du ser ut eller om du är man eller kvinna.

blue_moon192025-05-05 16:55
Antal inlägg: 150

De skriver även om du saknar bild o väljer byta kön i hopp om att slippa dårarna.

häggeby2025-05-05 17:07
Antal inlägg: 95

Det tråkiga är att man får ju inte ha någon annan avatar än på en man eller ett kvinnoansikte.....Ointres sant om jag spelar mot en kille eller en tjej...

Pötifar2025-05-05 23:09
Antal inlägg: 140

Jag kan inte sluta fundera över vilken sorts perversion det handlar om och hur den uppstår. "Jag går igång på att spela bokstavsspel och skriva snuskiga saker".

Lemure2025-05-06 07:33
Antal inlägg: 37

Som man, tycker jag det är tråkigt och obegripligt att folk inte kan bete sig. Tråkigt att folk ska behöva bli antastade och obegripligt, då det torde vara uppenbart att detta beteende är enbart frånstötande. Skulle förvisso uppskatta att då och då kunna föra en alldaglig social konversation, utöver Tfgm, men avstår helt 99,6% av gångerna, för att ingen ska känna sig besvärad på något sätt :) Ha en bra dag!

yous - Ej medlem längre2025-05-07 09:45

Det är för mycket sexchatt här, obegripligt det fått förekomma så länge , ingen Block knapp har ordnats trots många påtryckningar . Varför?

Ta bort profil bild, eller Forumet. Se hur wordfeud gjort, där finns ej ett Forum , och en Block finns, då kul
att spela!!

Fridolfa2025-05-10 12:23
Antal inlägg: 20

Jag har helt plötsligt fått upp reklam på ekivoka datingappar- någon fler än jag som råkat ut för det ? Hur får man bort skiten ?

Skedvi2025-05-10 14:29
Antal inlägg: 201

Fridolfa: Kanske är styrd reklam baserat på vad man sökt på. Jag får upp reklam för sportkanaler och kläder.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?