Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2008-06-01 22:26 | |
![]() | Ljudinställningarna funkar nu! | |
| ordoman - Ej medlem längre | 2008-06-02 12:06 | |
![]() | Odin, om du inte som adm. ser att något håller på att hända med Betapet så ska jag inte lägga mej i. Alla vi som spelar ,men inte är inne i datorkunskap som ni yngre kanske inte platsar här längre. Thats it. Y not : snudd på kränkande att bli jämförd med Folkpartiet. | |
| y not | 2008-06-02 12:27 | |
![]() | ordoman, folkpartiet vill införa elitklasser, däri ligger jämförelsen med det påstående du gjorde några inlägg upp. Sen tror jag inte att Beta håller på att tappa spelare i något intelligensskikt alls, utan bara en lätt naturlig sommarnedgång om det är nån | |
| ordoman - Ej medlem längre | 2008-06-02 12:32 | |
![]() | Strålande!! Då slutar jag med mina dumma frågor. Du har alltid varit en tillgång. | |
| y not | 2008-06-02 13:40 | |
![]() | dumma frågor skall man aldrig sluta ställa. däremot dem som bara försöker se kloka ut. | |
| monk - Administratör | 2008-06-02 20:25 | |
![]() | Inställningarna fungerar inte längre, men vi jobbar på att fixa felet... :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-02 22:49 | |
![]() | Apropå att man kan ha olika antal svar per sida i forumet så är i princip samtliga forumlänkar felaktiga, då länken slutar med ?menuid=X&threadid=X& amp;page=X men inte anger hur många svar per sida användaren som kopierat länken ser. | |
| monk - Administratör | 2008-06-02 23:00 | |
![]() | E solu: jo, du har rätt i att en forumslänk för dig kan se annorlunda ut för någon med andra inställningar för antal inlägg / sida. Men det inte direkt något fel, utan snarare att vi prioriterat utveckling av andra saker. Är även rätt knepigt hur man löser det tekniskt. | |
| sanlin | 2008-06-03 13:43 | |
![]() | Nån mer som har problem med att få till ."expandera spel i spellista"??Det gick häromdagen och jag har markerat den inställningen men nu funkar det inte längre utan det ser ut som vanligt.Man måste alltså trycka på den grönapilen för att se rankningen. | |
| Suds McDuff | 2008-06-03 14:06 | |
![]() | Ja sahlin för mig har det också blivit så. Det verkar också som om ljudvolymen på spelet har ändrats till lite högre. Jag tycker volymen kan vara som den var förut. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-06-03 16:00 | |
![]() | Dragljud-volymen har höjts lite grand, ja, det har jag också märkt. Har dock stängt varningsljudet så "kan ej" jämföra med varningsljud-volymen. Är dessutom osäker på hur slutljud-volymen är. Man hör det så sällan. :) | |
| odin - Administratör | 2008-06-03 20:21 | |
![]() | Ordoman, jag förstår faktiskt inte ett dugg vad du snackar om. Varför måste du vara otrevlig? Ut med språket istället. Ang inställningar: Inställningarna funkar inte just nu som monk skrev men vi skall fixa det. Ljudvolymen för alla ljud blir detsamma i fixen. | |
| odin - Administratör | 2008-06-03 21:36 | |
![]() | Bör funka nu igen :-) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-03 21:42 | |
![]() | monk, i princip räcker det väl med att i länken lägga till &num=X där X är 10, 20 eller 30, beroende på vad användaren valt? :) | |
| monk - Administratör | 2008-06-03 23:22 | |
![]() | E solu: jo, men då får du bara se 10 inlägg även om du valt 30, på de forumslänkar som andra skickar till dig... :) | |
| sanlin | 2008-06-04 09:07 | |
![]() | Tack Odin,Monk och ni andra som kämpar med att hålla igång Betapet!! Och tack för att ni startat Betapet framför allt!!!Himla kul här!!Kul och spela men även kul att det finns så många trevliga personer och prata/spela med här också!!! Så kram till er för detta!!! En annan kul grej är att på min systers datakurs så rekommenderade de Betapet!!Så ni har bra rykte!! | |
| ordsvall - Ej medlem längre | 2008-06-04 09:21 | |
![]() | jag tycker det inte är nån fara om nya inställningsmöjligheter inte fungerar perfekt när de precis hunnit bli införda, det är ju nåt som går att fixa när tiden och orken tillåter för admins men en sak hoppas jag att man får önska: nämligen att speltursljudet _inte_ justeras tillbaka till ursprunglig, alltför svag, nivå..! som det är nu tycker åtminstone jag att det borde ha varit från början!!! =) | |
| Malinkan | 2008-06-04 10:27 | |
![]() | Tycker det är jättbra att slutpåtiden-ljudet blir frivilligt, men varför har ni gjort grundinställningen tyst? Jag gick minus i tid då jag ju hela tiden trodde jag hade tid kvar, eftersom jag inte visste om att ljudet var borta. För nya spelare kan det också vara bra om ljudet är på från början så att de lägger märke till tiden. Eller kanske är grundinställningen på nya konton att ljudet är på? Tack för en bra sajt! | |
| monk - Administratör | 2008-06-04 11:17 | |
![]() | Grundinställningen är att ljudet är av. Jag förstår ditt resonemang att plocka bort något befintligt men samtidigt har många stört sig på ljudet. Därför tog vi denna beslutning. Det är ju väldigt enkelt att aktivera det igen om man så önskar. | |