Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2008-06-25 12:57 | |
![]() | Snurt: ok, tack för det. Men det förutsätter alltså två fält för de bokstäver man har på hand? Lite oortodoxt, kanske... | |
| Snurt | 2008-06-25 13:45 | |
![]() | Dys: nää det ska inte behövas 2 fält, utan musdragning plockar från vänster. Men det vore då fint om nya brickor fylls på från höger sida som option.. | |
| Snurt | 2008-06-25 13:48 | |
![]() | Ille.. Jag kan inte vara i 2 rum eller 2 spel samtidigt. Inte med firefox. Jag ser inte missbruksmöjligheten heller. Förklara? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-25 13:49 | |
![]() | Jag upptäckte det när jag manuellt skrev in adressen till spelrummet. Det gick dessutom att spela flera spel samtidigt i olika rum. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-25 13:50 | |
![]() | Missbruksmöjligheten behöver inte förklaras, det skulle bara leda till missbruk. ;) | |
| snucke16 | 2008-07-01 08:53 | |
![]() | Ett annat förslag är att när man får bokkstäver t.ex. Z,e,r,a,i,k,s och lägger ut AZERISK, men inte hakningen fungerar och man använder "rensa" funktionen hamnar boksäver i fel ordning. Dvs z,e,r,a,i,k,s istället för AZERISK. Jag vill ha tillbaka bokstäverna som det utlagda ordet på brädet inte i oordnnig. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-01 10:55 | |
![]() | Fast har man tur så lägger de sig i form av ett nytt anagram som råkar funka. Chansen är kanske inte så stor, men det har hänt mig nån gång, eller åtminstone nästan, så att jag kom på ett nytt ord. | |
| surbuk | 2008-07-01 18:56 | |
![]() | Håller med snucke till fullo. Det är oerhört irriterande, men något som är ännu mer irriterande är att jag inte kom på det själv :) | |
| Pococurante | 2008-07-02 01:24 | |
![]() | illiterate: Anagram ska hittas genom tankeverksamhet, inte genom tillfälligheter :) Håller helt med snucke16, det stör jag mig på i varje match! | |
| hungerstrejk | 2008-07-03 16:33 | |
![]() | En annan bra idé: En enda knapptryckning för att byta alla brickor! Slipper man dra och släppa. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-04 14:05 | |
![]() | För att förenkla bytandet av 7 brickor (vilket jag i stort sett aldrig gör, men som jag ser många andra göra) skulle jag nog hellre se två musknappstryckningar än en (en bekräftelseruta), eftersom man kan råka komma åt knappen "Byt brickor" av misstag. Detta innebär förstås att man lika väl kan råka trycka "Pass" av misstag. Skadan man lider av det är annorlunda, men likväl värd en bekräftelseruta ifall "Byt brickor" får en. Det verkar redan finnas programkod för bekräftelseruta i knappen "Ge upp", så man är en bit på väg. Den knappen är dessutom röd, men det kan både hindra och locka. :) | |
| surbuk | 2008-07-21 22:14 | |
![]() | Om inte en extra bekräftelse på byt brickor, så i alla fall flytta den så att den inte ligger brevid rensa... Hade en rull på brädet som tyvärr inte passade där jag la de och vill rensa, men kom åt byt brickor... mycket irriterande | |
| shakespear | 2008-09-03 21:05 | |
![]() | Pushar upp den här tråden lite. Odin, hur går det med kodknackandet? Vad är på gång, vad är förkastat, etc. Kanske kan du ge en liten status rapport | |
| Snurt | 2008-09-07 13:30 | |
![]() | Kom ihåg mina inställningar vid startande av spel vore kalas om ni kunde få fram. Så att jag nästa gång jag startar ett spel får till exempel samma igen (checkbox) hets slumpad 4 pers orankat. | |
| shakespear | 2009-09-30 19:38 | |
![]() | Läste en annan tråd om ändringsförslag så varför inte putta upp denna tråd till Odins blickfång. Här är ju trots allt en hel del intressanta förslag. | |
| odin - Administratör | 2009-09-30 19:52 | |
![]() | Tror allt detta står i tråden som är pinnad högst upp i denna kategori, om något fattas där kan jag lägga till det. | |
| shakespear | 2009-09-30 20:16 | |
![]() | ahhh, sorry missade den pinnade tråden helt. | |
| shakespear | 2009-09-30 20:22 | |
![]() | Två saker som jag i all hast kommer att tänka på: 1) Det vore bra om du i samlingstråden kan referera till den ursprungliga tråden där förslaget presenterades. Förmodligen är det bättre beskrivet där än vad som framgår i samlingstråden. 2) En medlemsomröstning där alternativen på förändringar listas. Du får då veta vilka nymodigheter / förbättringar spelarna önskar mest / minst. | |
| odin - Administratör | 2009-09-30 20:36 | |
![]() | OK, skall komma ihåg det! | |
| ja försök - Ej medlem längre | 2009-10-21 21:31 | |
![]() | Jag har ett förslag. På personliga sidan tycker jag det ska finnas statistik på snittpoäng per ord. | |