Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 540 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2008-08-12 12:54 | |
![]() | Mouche :D | |
| Miss_jk | 2008-08-12 12:54 | |
![]() | Ja precis. I så fall räcker det ju med en enda tråd där folk skriver precis vad som helst antar jag. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:55 | |
![]() | Jaha, så allt hänger på hur JAG uppför mig? Vilken press. Nu kommer jag inte längre våga logga in här. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:56 | |
![]() | Miss_jk: Och en sån finns ju redan, så atteh. Det räcker nog med att snackfliken modereras lite hårdare, kanske? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:59 | |
![]() | Hårdare? Dvs alla skall tycka lika? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 13:01 | |
![]() | trashone: Det där får du nog utveckla lite för jag ska förstå. | |
| Miss_jk | 2008-08-12 13:05 | |
![]() | trash, nej det handlar väl inte alls om det, men man kanske kan hålla sig till ämnet? Det tycker inte jag är för mycket begärt. | |
| Miss_jk | 2008-08-12 13:05 | |
![]() | Ämnet som TS har skrivit i rubriken då alltså... | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 13:37 | |
![]() | Nattravn, trådarna under snackfliken får gärna modereras hårdare enligt Miss_jk:s poäng. Att hålla sig till ämnet. Men nu är det ju så att forumet dräller av sådana som vill tramsa. Något behövs även för dem, och en enda tråd räcker uppenbarligen inte. Därför tycker jag att en ny flik, "allmänt", kan införas. Så kan de tramsiga fortsätta tramsa under snack. Eller? | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-12 13:42 | |
![]() | Varför inte bara låta de 2 trådarna fortgå. Det handlar väl om att acceptera från båda håll... | |
| Miss_jk | 2008-08-12 13:48 | |
![]() | Om det bara vore två trådar som spårat ur... | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 13:50 | |
![]() | De två trådarna verkar inte räcka till för att tillfredsställa tramsarna. Eller tycker du det, Silverin? | |
| hotcold | 2008-08-12 13:53 | |
![]() | Det konstiga är att det är bara ett fåtal på forumet som ägnar sig åt det här fjanteriet men de måste tydligen ta över hela forumet. Sen är det vi "andra" som ska acceptera och tydligen inte har humor för att vi inte vill ägna oss åt fjanteri 24 timmar om dygnet. Kottes koja lät som ett utmärkt förslag tycker jag. | |
| Miss_jk | 2008-08-12 14:00 | |
![]() | Varför inte byta MSN-adresser med varandra istället? Med tanke på att det har blivit typ en chat mellan två personer väldigt ofta så kan det väl vara en ganska god idé? | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-12 14:11 | |
![]() | Men om det nu "gått hem" att det e önskvärt att "de" håller sig till 2 trådar så vad e problemet? Sluta gruffa nu o ge det en chans att sjunka in. ;-) | |
| Miss_jk | 2008-08-12 14:14 | |
![]() | Lite väl naivt att tro att det kommer hålla sig i dessa två trådar tycker jag. Men vi får väl se! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-12 14:14 | |
![]() | Tycker chatten i Giraffen kan va ohyggligt trist att se den med, men nu finns det ett behov av det också. Alltså inget mer med det. Differenet folks, different strokes. | |
| TazzRat | 2008-08-12 14:25 | |
![]() | Men VEM drar då gränsen för vad som är flams o inte? Gränsen för när "blinken-i-ögat" har övergått till chat? Eller är det meningen att det inte finns utrymme för skoj alls? Om "blinken-i-ögat-inläggen" är ovälkomna blir det helt plötsligt till ett helt annat sorts forum än det man förväntar sig att hitta på ett tillhörande en spelsajt. Åtminstone i mina ögon. Det är ju den här glada känslan jag vill ha när jag surfar runt på Betapets forum. Självklart innebär inte det att jag anser att allt ska få chattas bort utan dess like- men om någon rycker mig lite i kragen o skriver att jag har tappat tråden, så nog letar jag mig tillbaka. Gäller inte det för de flesta av oss? Beklagar om jag verkar en aning bakåtsträvare. Är jag den enda som finner att det är för flamsigt i forumet så är det såklart JAG som ska leta mig till något mindre seriöst. | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-12 14:33 | |
![]() | Skoj är ok men INTE när vissa hela tiden tar över tråd efter tråd med sitt trams , och privat larv, sånt kan man som sagt ta på msn, Bitte | |
| hotcold | 2008-08-12 14:33 | |
![]() | Det är väl självklart att det ska finnas utrymme för skoj och det finns det verkligen här i forumet. Tror mej veta att det inte är det som någon menar heller. Men om du kollar in i fjanttråden så ser du kanske vad vi syftar på. Det är ok när det sker i den tråden som är avsedd för det. Men att förvandla varje tråd till samma sak och då speciellt mellan ett fåtal personer som tar över hela forumet kan ju inte va syftet med ett forum. I så fall så behövs det ju bara en tråd där allt kan avhandlas. Framförallt tycker jag det är respektlöst mot TS som troligtvis är intresserade av andras åsikter i just det ämne som de startade upp tråden om. | |