Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 20 011 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:47 | |
![]() | Undra vad som är värst, att de styrade plockar ens bild eller att medlemmarna häcklar den... *funderar* | |
| Nemi | 2008-08-24 11:47 | |
![]() | Ja. | |
| Goodbadgirl | 2008-08-24 11:47 | |
![]() | Nemi. Den var ok då.. men inte nu. :/ Jag skulle aldrig får en tecknad bild godkänd. Borde inte din o andras tecknade profilbilder oxå plockas bort då?? om nu min ( ansiktsbild )gjorde det? Tycker du själv detta e rätt? Tack för svar / inlägg.. förstår och uppskattar ert arbete med att sålla. När det gäller påhopp på enskilda personer / etniska grupper är det super! Men det blir småaktigt att plocka bort en bild som inte ens e stötande! | |
| Nemi | 2008-08-24 11:47 | |
![]() | (Jag svarade bitte alltså) | |
| odin - Administratör | 2008-08-24 11:51 | |
![]() | Goodbadgirl, om vi tog bort alla tecknade bilder som folk hade skulle de bli arga och övriga glada, om vi inte tar bort dem blir det tvärt om. Hur vi än gör blir alltså folk irriterade - så vi gjorde det vi tyckte var bäst och lät dem ha kvar dessa. | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-24 11:51 | |
![]() | Jag har faktiskt nyss försökt lägga in en ny bild på mig själv,, och det var INTE ok,, jag vet själv att den kanske var på gränsen , men trodde det skulle funka.. Fast å andra sidan , jag med rakad skalle borde vara Ok så länge det är jag eller hur Bitte | |
| Goodbadgirl | 2008-08-24 11:58 | |
![]() | Ja jag förstår dilemmat att göra alla nöjda De får gärna va kvar för min skull Det jag inte förstår e vad MIN bild skulle göra andra missnöjda över! Bitte: Menar du att du inte fick ha en bild på dig med trimmat hår??? | |
| Goodbadgirl | 2008-08-24 11:59 | |
![]() | dilemmat.....att INTE KUNNA göra alla nöjda* | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-24 12:12 | |
![]() | Så är det, Bitte | |
| -huggo | 2008-08-24 12:21 | |
![]() | Varför inte göra det mest rättvisa, plocka bort ALLA bilder, så får folk ladda upp nya bilder. Så tycker jag. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-08-24 13:22 | |
![]() | • Bilden får ej innehålla alltför överdrivna gester/grimaser/tecken/ob sceniteter. Där har du svaret. Och bilden godkändes efter de nya reglerna, så välkommen att ladda upp en ny profilbild - men tänk passfoto för att med störst sannolikhet få den godkänd! /_Candid | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-24 13:28 | |
![]() | Tycker mig minnas att jag såg en blond tjej med mycket lååååång tunga..... ;P | |
| Goodbadgirl | 2008-08-24 14:01 | |
![]() | Tack.. jag ska släppa detta nu. Din ide´om att börja om från början.. ta bort alla - vore inte så dum ide´?! Vad säger spelvärdarna? Något lång va den nog.. skulle inte platssa i mitt pass. Måste man ha "tråkigt" foto för att bli godkänd.. gör väl inget om det e lite crazy? hrm.. som sagt.. släppa detta nu ( gör ett försök ) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-24 14:28 | |
![]() | Allvarligt talat, det är ju inget fel på hennes bild? Min är ju värre... www.betapet.se/user/...34 6896.jpg | |
| mrperfect | 2008-08-24 14:34 | |
![]() | Detta är ju ganska intressant, om jag skulle lägga in en bild på mej med helskägg á la Peps Persson och solglasögon så skulle ju ingen kunna kontrollera om detta är jag eller inte eftersom man inte måste visa upp sig IRL för någon... | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-08-24 14:52 | |
![]() | lliterate.. Det var inte den där bilden det hela handlade om från början. Det var en annan bild. Och som Odin skev förut.. det går inte göra alla nöjda. Så ha bild eller inte,det är ju fritt val :-) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-24 14:53 | |
![]() | Okej, skönt att höra :) | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-08-24 14:58 | |
![]() | Nej, det var en helt annan bild ille, men det är nog samma kodning till den där bilden. | |
| Goodbadgirl | 2008-08-24 15:07 | |
![]() | Sant.. det var inte den bilden.. Den du mena.. valde jag att ta bort igen! Tyckte inte den va vidare bra. Se om du kan hitta den andra *L* - du som tycks veta hur man gör! | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-08-24 15:11 | |
![]() | =) Nej, jag lovar länken är sparad, men när jag klickar på den inne i admin nu så syns den nyare bilden! För övrigt, bilden man ser via länken nu är helt klart godkänd enligt reglerna. Fin bild också ;-) | |