Spelrum
Giraffen50
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
34
Inloggade88
Mobilspel
Pågående19 842

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Aleu2008-09-21 23:47
Antal inlägg: 1297

Jag kan köpa dålig info till spelarna (även om jag gärna sett en notis på startsidan), men borde inte spelvärdarna vara uppdaterade?

katalias - Ej medlem längre2008-09-21 23:50
Antal inlägg: 2032

Man kan tycka det.
Att avbryta ett spel (kanske gäller endast slumpade spel, vilket ju är aktuellt i den här tråden) innan ord har lagts är en förändring som kom till nu, efter att många klagade över att folk avbryter spel direkt när de upptäcker att de har taskigt läge.
Den här förändringen gjordes samtidigt som slumpbräde blev default och standard bytte namn till klassisk.

katalias - Ej medlem längre2008-09-21 23:52

Citerar spelvärden/forumvärden Vulcan här, från en annan tråd:

"Den här ändringen har kommit till för att försöka stävja det beteende ett antal spelare har i slump: Om man själv inte får fördel och motståndaren ser ut att få en ganska bra öppning med poängrutor så ger man upp. Av praktiska skäl infördes den vid samma tekniska uppgradering som Betapet bytte ordning på de olika spelvarianterna. "

katalias - Ej medlem längre2008-09-21 23:54

Om denna förändrig även gäller stand... förlåt, klassiska spel vet jag däremot inte. Faktum är att jag inte vet mer om förändringarna än ovanstående. Har inte letat mera info.

bujum2008-09-21 23:57
Antal inlägg: 1750

Oj var det det som hænde igår. Jag brukar aldrig starta slumpade spel med mening. EURECA!!!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?