Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade51
Mobilspel
Pågående19 550

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Vanillacoke2008-12-04 14:10
Antal inlägg: 9

Jag tycker Candids inlägg är mycket bra.

För risken finns ju att det startas flera sådana här insamlingar och om dessa inte blir godkända tror jag att det blir liv och att ett av argumenten är att den till EssQ godkändes.

Bättre med ett ställningstagande och att de ansvariga och forumvärdar tar diskussionen redan nu även om syftet med den aktuella tråden är gott.

Vad jag sedan inte förstår är varför de som vill vara med på en insamling ska skriva upp sig på en lista i den där tråden? Eftersom pengar ska sättas in på ett konto som EssQ skickar till dem som skriver upp sig så borde det ju vara lika lätt att strunta i listan och att givarna direkt kontaktar Ess Q?

Tycker det känns lite som att givarna har ett behov av att synas, få sin godhet bekräftad av andra --- samt att man också ska veta vilka som INTE skänkt pengar.

cibo13 - Ej medlem längre2008-12-04 14:19
Antal inlägg: 366

så sant vanilla

civilja2008-12-04 14:23
Antal inlägg: 24

cibo13, du slipper kostnaden för en dammsugare, det räcker att nysa.

Börja plugga, skaffa ett jobb eller flytt ihop med nån.

aprilpojken2008-12-04 15:34
Antal inlägg: 48

ge henne ett jobb då civilja.

Veldarron - Ej medlem längre2008-12-04 17:00
Antal inlägg: 58

Jag undrar om folk är helt pantade... Självklart fattar väl alla att man (lätt) kan bli lurad så här på nätet!! Men då det gäller den person som det handlar om så tycker jag att jag "känner" henne - vi har spenderat rätt mycken tid tillsammans under en rätt lång tid här på beta o via MSN så det är bara en glädje att vara till hennes hjälp! Däremot skulle jag aldrig komma på tanken att hjälpa någon som "bara är ett nick", om jag inte har den minsta relation till den personen.

Mouche - Administratör2008-12-04 19:34
Antal inlägg: 24193

Den tråd det talas om är stängd och min kollega, _Candid, gav följande motivering då hon stängde den:

"_Candid - Spelvärd/Forumvärd 2008-12-04 14:41

Ett beslut från administratörerna: Insamlingar till privatpersoner är något som man först får höra av sig till administratör (Odin, Monk eller Claw) för att få ett eventuellt godkännande att starta en tråd om.

Därmed stängs denna tråd. "

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?