Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 19 736 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2008-12-29 13:50 | |
![]() | Nu är det faktiskt så att detta är en privat sajt och ägarna gör som de vill. Om de inte vill ta till sig de önskemål som ständigt uppkommer rörande standardrum så gör de inte det. De har säker mkt viktigare saker för sig kanske. Jag tror att det är såna som Urbano och Mike Ford , som antydde att det är prestige inblandat i beslutet att vägra skapa spelrum för standardspel, som gjort dem fientligt inställda. Det kan det väl inte vara? Vi talar ju om folk som är lyhörda för medlemarnas önskemål här. | |
odin - Administratör | 2008-12-29 14:37 | |
![]() | Vi har inget principbeslut eller prestigebeslut. Vi gör vad vi tror är bäst för sajten och vi diskuterar med varandra kontinuerligt. | |
milla39 | 2008-12-29 14:52 | |
![]() | Tycker vi ska vara glada för att det finns människor som ser till att Betapet fungerar och är gratis med allt vad det innebär!! Sen kan inte administratörerna vara alla till lags för då skulle dom inte ha annat att göra än att lyssna på alls önskemål med reslultat--KAOS | |
katalias - Ej medlem längre | 2008-12-29 14:56 | |
![]() | Milla, självklart är vi glada. Men det är väl knappast i motsatsförhållande till att komma med önskemål? Admins kan självklart inte vara alla till lags eftersom det finns massor av direkt motstridiga önskemål, men just detta önskemål med ett särskilt klassisktrum har kommit upp ofta och det finns många vettiga argument för det. Det är därför vi fortsätter att hoppas att admins ska installera ett dylikt rum. | |
Skogsblomman | 2008-12-29 15:26 | |
![]() | Vill bara säga JAAA till ett rum för oss som spelar klassiskt (och föralldel special) spel! Det är långa väntetider innan man hittar spelmotståndare...... | |
Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2008-12-29 22:33 | |
![]() | Argument spelar ingen roll tyvärr | |
Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2008-12-29 22:35 | |
![]() | Kan Gubbi va med och diskutera, och Vulcan osv? | |
Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2008-12-29 22:36 | |
![]() | Hade inte dessa blivit så tysta när du och Mouche kör hade jag trott att det diskuterades! | |
Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2008-12-30 23:56 | |
![]() | Jag kommer tillbaks och tillbaks med nya användare och om behövligt på nya IP-nummer tills den dag ni på admin. slutar upp att vara så presigefyllda när det gäller att vägra alla oss hängivna spelare att få ett standardrum. Det är en skitsak och det vet ni! | |
Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2008-12-31 00:05 | |
![]() | Jag har tråkig ton jag vet. Men det har inte alltid varit så. Jag har försökt vara trevlig och saklig, men det har bara bemötts med prestigefyllt tjafs. | |