Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 571 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2009-01-10 17:26 | |
![]() | nej, absolut inte redigeringsmöjliheter för medlemmarna själva. Skriver man nåt korkat så får man stå för det. Tänk er själva - jag skriver DIN JÄVLA GRISIDIOTFANSKAP (och några steg till) ...bla bla.. och det kan jag ha liggande tillräckligt länge för att personen jag menade det till ska ha sett det, och sedan, bara enkelt ta bort innan spelvärd får syn på det. Skitskoj. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-01-10 17:36 | |
![]() | Kom (osökt?) att tänka på ett ordspråk: Som man känner sig själv, känner man andra. Som jag tidigare sagt, en enkel tidsbegränsning för red.möjl. skulle råda bot på mycket jävelskap, samtidigt som enkla missar kan åtgärdas direkt. | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2009-01-11 12:41 | |
![]() | Äh, man ska väl kunna stå för vad man skriver.. | |
| TeddyW | 2009-01-11 12:53 | |
![]() | ya... men man kan ju ha sån som många andra forum har. att det som är redigerat står med ett annat typsnitt eller i gråa bokstäver under där det även står när det redigerades ^^ det förhindrar förvirring | |
| le-lou | 2009-01-12 00:10 | |
![]() | bra ide, jag håller på teddy w. | |
| monk - Administratör | 2009-01-12 08:26 | |
![]() | Det finns som sagt både för- och nackdelar med att kunna redigera sina inlägg i forumet. Att rätta stavfel är naturligtvis bra, men att byta åsikt eller ändra en frågeställning kan förstöra hela tråden. Egentligen tycker jag det funkar rätt bra här, men om ni har exempel på andra forum med väl fungerande redigeringsmöjlighet får ni gärna länka till dem i denna tråd.. | |
| annelille | 2009-01-12 10:09 | |
![]() | .... på familjeliv.se har man möjlighet att göra tillägg/uppdatering på sin tråd... man kan inte gå in och ändra det som skrivits initialt men kan göra en extra kommentar om något ändrats sen man skrev den.... | |
| XY_ | 2009-01-12 10:43 | |
![]() | Såg till att få följande text tryckt på en tröja till min tonårige son. Tonåringar har en tendens att vräka ur sig både det ena och andra. Ibland blir jag genuint uppgiven och frustrerad över att så många som åtminstone ser vuxna ut på bild inte lämnat tonårsbeteendet bakom sig: Cave quid dicis, quando, et cui - Betänk vad du säger, när och till vem | |