Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 691 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| katalias - Ej medlem längre | 2009-06-02 21:19 | |
![]() | Få se om jag förstått detta rätt. Du har tittat på nuvarande rankinglista för SAOL13-spelare och sett att ungefär de 50 främsta har en rating över 4000 p, och därför tycker du att de ska belönas med att kunna komma in i vilket spelrum som helst. Det är ditt argument? Jag tycker i så fall att gränsen ska gå vid 5000 p, vilket innebär ungefär de fem främsta. Dels för att 5000 på sätt och vis är en jämnare siffra och dels för att 50 personer är för många att fritt kunna ta plats i rummen. Men min personliga åsikt är att ingen spelare utom admins och värdar ska ha denna möjlighet. | |
| Svalbard | 2009-06-02 21:22 | |
![]() | Ja, katalias, du har uppfattat detta korrekt. 50 pers ryms fint inom ett och samma spelrum, när nu detta skulle inträffa (i princip aldrig). Odin har kört med 300 i samma rum förr. Det här spelsajten mår bra av lite utveckling och förbättringar. Varför inte något att sträva efter rankingmässigt. | |
| Mouche - Administratör | 2009-06-02 21:26 | |
![]() | Skriv in och ta upp saken. Adress finns i mitt inlägg här ovan. Jag vågar mig dock på en liten gissning om att svaret kommer att bli Nej. Mouche | |
| ANDERStG | 2009-06-02 21:40 | |
![]() | "abuse@betapet.com" Här har vi olika mejladresser för olika ändamål. :) | |
| E_Cantona | 2009-06-02 21:44 | |
![]() | Typiskt svensk jantetänk. Tycker förslaget var bra, men tyvärr får man inte tänka så i mellanmjölkens land. Tycker de duktiga kan få sola lite i glansen av deras slit för att ta sig till toppen:) Jag håller på dig Svalbard. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-02 21:46 | |
![]() | Gräddfil för högrankade var ett av de sämsta förslagen för speciella rum. | |
| kickazzes | 2009-06-02 21:48 | |
![]() | Jag tycker däremot att ni nu när det blivit lite populärare och ni är med i Webtraffics nätverk och allt borde fundera över om att öppna fler spelrum alt göra spelrum med större kapacitet | |
| ANDERStG | 2009-06-02 21:49 | |
![]() | Det vore ju inte ett speciellt rum utan en bonus för högrankade. (Men jag är neutral i frågan.) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-02 21:51 | |
![]() | Fattar inte vad det skulle fylla för funktion. Hur intressant kan det vara att hoppa mellan rummen? Man kommer oftast in där man vill efter lite uppdatering. Men om det känns som svalbards minut i kändisvärlden så varsågod. Mej skulle det inte störa. Det är ju mer som ett skämt:-) | |
| asodora | 2009-06-02 21:59 | |
![]() | Hahaha...vilka problem ni har !!! | |
| ANDERStG | 2009-06-02 22:03 | |
![]() | Det råder väl inget tvivel om att 3000+spelare statistiskt sett dras till giraffen. Därmed hittar man en viss typ av spel lättast i det rummet. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-02 22:04 | |
![]() | Tror ts trampade folk på tårna, gu så trist. | |
| rufs | 2009-06-02 22:15 | |
![]() | jag tycker alla med en rating på över 4000 ska tvingas att spela med bara 1000-1500 i rating :) | |
| VictorV - Ej medlem längre | 2009-06-02 22:26 | |
![]() | Jag tycker inte att önskemålet är så märkligt faktiskt. För har man så hör rating så är det ju svårt att finna en motståndare på samma nivå om man inte kommer in i Giraffen eller Elefanten. | |
| TASKMÖRT | 2009-06-02 22:55 | |
![]() | "Maad Max 2009-06-02 21:06 Jag tycker att de som har köpt mest varor på ICA ska få gå före i kön! De som har mer pengar på banken ska få göra detsamma. Ditt argument faller på sin egen orimlighet!" De där jämförelserna är ju helt off. De du tar upp har ju med vardagslivet och nyttoverksamhet att göra, här talar vi ändå om lek - ett onlinespel. Det är väl inte alls särskilt orimligt att i ett spel belönas för att man vinner, vi har ju redan ett rankingsystem där de som spelar bra belönas med hög ranking. I vissa spel belönas ju man med pengar, pokaler osv. - så det här förslaget tycker jag inte var särskilt upprörande om jag får säga det själv. Däremot kan jag tycka att det lite smålöjligt. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-02 22:59 | |
![]() | jag tycker att folk som aldrig spelar inte ska få skriva i forumet. | |
| Kadgar | 2009-06-02 23:41 | |
![]() | Ett gigantiskt problem som detta skapar som du bortsett är att många vill ha samma rättigheter och därför blir rankingfixerade = En sjuk ökning i fusk..... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-02 23:44 | |
![]() | Tvivlar på det, fuskarna fuskar redan. | |
| run-marie | 2009-06-03 00:05 | |
![]() | Svalbard, du tycker alltså att det ska finnas en VIP-fil in i vilket spelrum som helst för er som är "bättre" än oss andra. Det tycker INTE jag att ni ska ha, tycker ni ska tvingas spela med oss vanliga och kanske få vänta på er tur som alla andra här i Beta när det spelrummet man skulle vilja in i är fullt. Denna mentalitet av att kunna "tränga sig" för att man är bättre, rikare, finare, snyggare eller nåt annat tycker jag är skitdålig. | |
| alexon | 2009-06-03 00:09 | |
![]() | jag tycker det är en lysande ide. | |