Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| run-marie | 2009-11-04 13:57 | |
![]() | Odin, jag har Telia bredband. Funkar det nu eller är det ingen idé att försöka ens. Bulimi3, man är ingen tönt för att man inte vill förlora poäng när man inte gör det genom att förlora i ett spel! Det kan ta tid att få tillbaka 50-100 p och kul är det inte heller när man är oskyldig till förlusten. | |
| run-marie | 2009-11-04 13:59 | |
![]() | Odin, det konstiga är också att jag loggade ut i natt, men kommer in direkt nu på dan utan att logga in. | |
| Mouche - Administratör | 2009-11-04 14:01 | |
![]() | Det fungerar som det ska nu Run-Marie så det är inga problem. Det var säkerligen så trögt i natt att din utloggning inte hann bli färdig och att du därför legat kvar som inloggad. Mouche | |
| run-marie | 2009-11-04 14:02 | |
![]() | Tack Mouche, då ska det bli kul att spela lite igen! :) | |
| Nova_1 | 2009-11-04 14:10 | |
![]() | Tekniken................. ............... ....................... ....................... Men den är bra så länge den funkar :) | |
| graniten | 2009-11-04 16:43 | |
![]() | Jag har comhem . Till bulimi3: tyst! | |
| bulimi3 | 2009-11-04 17:16 | |
![]() | Nae,inte så länge det är nåt så fjuttigt som att grina över tappad rating o förlorade poäng!!!!! Försök ha lite distans till saker o ting,det här är ju en lek! Ta det som ett mål o kämpa tillbaka dina poäng istället,då har du ju en morot. Men berätta gärna hur poäng o rating gör livet bättre o varför det är så viktigt med hög rating? | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2009-11-04 17:40 | |
![]() | Jag har varit medlem länge . Det finns inte en enda dag som jag INTE har blivit "utsparkad". Många gånger får jag starta om datorn och då ryker en massa tid. Men man får ta det med jämnmod. Det är ju trots allt bara ett spel:) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-04 17:42 | |
![]() | Kremlan, det måste vara din dator eller internetuppkoppling. Mig tex, händer nästan aldrig sånt. | |
| run-marie | 2009-11-04 17:45 | |
![]() | Ja, det är ett spel, men om man gillar att tävla och vinna så är det ju för poängen man spelar. Så ser iaf jag det. Det är ju å andra sidan bra att det finns såna spelare som Bulimi3 och Kremlan som inte bryr sig så mycket. Kremlan om du blir utsparkad så gott som varje dag så är det nog ditt eget bredband som inte är så bra. Iaf händer det inte mig så ofta som tur är för mig då. | |
| run-marie | 2009-11-04 17:45 | |
![]() | Hej, Lena, du hann före med att kommentera Kremlans egen uppkoppling. :) | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-11-04 18:04 | |
![]() | Från www.ip-only.se/ --- Aktuell status: 2009-11-04 07:00 Vi har för närvarande en störning på vissa Internettjänster. Felsökning pågår. 09:00 Bekräftad driftstörning på Netnod GEA, vilket drabbar flertalet operatörer. 09:40 Vi har stängt ner interfacet mot Netnod GEA, så vår utgående trafik skickas andra vägar, dock kan vi ej styra över inkommande trafik. Vi har fått bekräftat att Netnod arbetar med att lösa problemet. Klartid: ej bekräftad. | |