Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2009-11-12 21:18 | |
![]() | Och om du är helt övertygad om att det är en bugg kan jag kolla i våra loggar när du blir nedloggad. Men då måste du spela i Giraffen och ge mig exakt tidpunkt och datum för nedkopplingen. | |
| chirurgen | 2009-11-12 21:30 | |
![]() | Ok, jag spelade för några minuter sen, men tror att det var i Puman. Jag blev nedkopplad minst 10 ggr. Jag trycker på F5 och kommer in på nytt. Om och om igen. Fattar inte det här. Det tar ju en stund innan jag fattar att jag inte är med, tror ju att den andra tänker. Förlorar ju mycket tid på det här. | |
| chirurgen | 2009-11-12 21:31 | |
![]() | Jag har bredband via Telia, ej mobilt. | |
| odin - Administratör | 2009-11-12 21:32 | |
![]() | OK, kan inte kolla om du spelar i Puman, bara Giraffen. | |
| odin - Administratör | 2009-11-12 21:32 | |
![]() | Är det ADSL? | |
| chirurgen | 2009-11-12 21:35 | |
![]() | Japp! | |
| chirurgen | 2009-11-12 21:36 | |
![]() | Tror jag lägger ner för ikväll men återkommer imorgon och ska prova att spela i Giraffen och noter klockslagen och återkomma till dig. | |
| chirurgen | 2009-11-20 21:30 | |
![]() | Hej Odin! Nu har jag spelat Giraffen och tappade kontakten faktiskt bara två gånger. Men jag skrev i alla fall upp tiderna. Startade spelet 21.07. Blev utloggad 21.16 och 21.24. Vet inte om det säger dig något. Jag hade i alla fall full uppkoppling på min internetuppkoppling. Visst är det lite konstigt det här, eller hur? | |
| odin - Administratör | 2009-11-20 22:03 | |
![]() | Bara för att man har "full uppkoppling" mot sin Internetleverantör betyder det INTE att alla "sajter"/webbsidor på Internet fungerar eller, för den delen, att det är något fel på de sidor man inte kommer åt. Allt handlar om den uppkoppling (väg) som är mellan DIG och Betapet. Och om den är långsam (lag) behöver inte alls bero på fel på vår sida. | |
| odin - Administratör | 2009-11-20 22:04 | |
![]() | Det är så Internet fungerar. Det kan vara långsamt (lag) mellan två punkter, det är inget konstigt i sig. Även om man givetvis vill minimera det. | |
| chirurgen | 2009-11-20 22:13 | |
![]() | Men jag tänkte på det som vi skrev tidigare. Att jag skulle spela Giraffen och notera klockslag så att du skulle kunna kolla i era loggar. Det var därför jag skrev nu och ville bara informera att jag hade full uppkoppling. Det var inte menat som någon kritik. Jag vill ju så gärna spela för att jag tycker att det är så himla kul. | |
| odin - Administratör | 2009-11-20 22:20 | |
![]() | Jag håller på att kolla, bara påpekar hur det fungerar :-) | |
| odin - Administratör | 2009-11-20 22:35 | |
![]() | Nu har jag kollat och det enda jag kan se är att du inte får "timeout". Det ser ut som din uppkoppling stängs på ett korrekt sätt. Dvs spelservern tolkar nedstängningen på samma sätt som om någon aktivt stänger ned Betapet. Varför det blir så just för dig kan jag inte komma på just nu... | |
| splendid | 2009-11-21 18:05 | |
![]() | Jag har ett liknande problem. Kan logga in i ett spelrum men kopplas ner efter ett par sekunder. Detta började efter att jag uppdaterat mitt antivirusprogram AVG till 9.0. Tror att det är där det sitter. | |