Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 888 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2009-12-13 00:44 | |
![]() | Och tyvärr kan vi inte ha en allmän support-email då jag verkligen inte har tiden eller orken att besvara de ~10 mejl som skulle droppa in per dag. Tråkigt men sant. | |
| 1335991 | 2009-12-13 00:48 | |
![]() | Fulsnack,har du rensat cachen,kakor etc? Testa annars pinget mellan din dator och cybernvärlden.... Har spelat här på beta sedan 2004 och har aldrig haft problem och då har jag haft ett flertal datorer. | |
| fulsnack | 2009-12-13 00:51 | |
![]() | odin: Jag installerade adobe senast nu ikväll, genom samma länk som jag fick länkad här. Jag hade det sedan innan, men det är ingen skillnad på före och efter. Kör med Firefox, men varken det, explorer eller opera funkar. ElectricEye: Med ibland menar jag att typ 99% av alla gånger jag försöker spela, så strular det. Det spelar ingen roll vilken webbläsare jag använder, jag har inte igång något annat samtidigt förutom ett annat fönster och msn, men det påverkar inte betapet ett dugg och har aldrig gjort. Allting förutom betapet fungerar som sagt, så jag tycker att det är högst märkligt om det vore uppkopplingen det är fel på eftersom jag ALDRIG har problem med annat... | |
| fulsnack | 2009-12-13 00:54 | |
![]() | 1335991: Tömde cachen, kakor och sånt flera gånger i somras och bara för någon halvtimme sedan, men det spelar ingen roll. "Testa annars pinget mellan din dator och cybernvärlden...." Pinget? Det är? | |
| 1335991 | 2009-12-13 03:48 | |
![]() | Ping är ett kommando/program där man kan mäta hastigheten mellan din dator och cybervärlden. | |
| 1335991 | 2009-12-13 03:54 | |
![]() | Du kan ex testa pinget med detta program... www.iwebtool.com/ping | |
| gnill | 2009-12-13 07:21 | |
![]() | Spelar du på bärbar i knäet? När min blir för varm uppstår en massa problem just här (men ingen annanstans), det tog ett ganska långt tag innan jag fattade att det var det. Med en platta under datorn så uppstår inte längre det problemet. | |
| lolinonek | 2009-12-13 07:42 | |
![]() | jag hade samma problem från min mans dator och det var brandväggen som ställde till bekymret | |
| graystone | 2009-12-13 10:36 | |
![]() | I internet explorer, i alla fall senaste versionen, finns under Tools - Internet Options - Advanced en möjlighet att återställa alla inställningar till default. Sedan får du ladda ner tillägg mm igen efterhand du behöver dem och då får du senaste versionen. Kanske finns något liknande för Firefox. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-12-13 11:13 | |
![]() | Vad har du för brandvägg? Kan du lägga till Betapet som en säker sajt? Stänga av brandväggen temporärt för att se om det blir bättre? | |
| Bosse_F - Ej medlem längre | 2009-12-13 11:43 | |
![]() | Hej! Har precis samma problem.Ibland fungerar allt perfekt men så plötsligt kan jag inte röra brickorna och heller inte skifta blanka till nån bokstav.Och det är bara här på beta som det krånglar / Bosse | |
| odin - Administratör | 2009-12-13 12:46 | |
![]() | Bosse_F: Känns som något program drar igång, kanske virusdödare? | |