Spelrum
| Giraffen | 60 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 102 |
Mobilspel
| Pågående | 19 640 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stubin | 2010-01-19 21:28 | |
![]() | Håller med sporten4 antingen blir man avstängd eller också inte. Om man blir avstängd så kan det ju förstås vara bra att man har fått tydliga varningar innan, skärper man inte till sig efter det så blir man avstängd. Att man får komma tillbaks gång på gång betyder ju bara att vissa testar hur långt gränsen går (precis som barnen ;-) | |
| odin - Administratör | 2010-01-19 21:29 | |
![]() | Innan vi återgår till ämnet kommer jag dock svara Sporten4, Vi funderar på ett "mute" system där användaren inte kan varse sig skriva i forum eller chatt. Om man dock kallar oss för "fitta", "idiot" och skriver "vad fan håller ni på med?" så är man enligt mig bortom en andra chans. Dock ger vi de flesta en andra chans. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2010-01-19 22:24 | |
![]() | En mute-funktion vore ju helt fantastiskt, det skulle även eliminera mycket av problematiken för de hjälplösa stackare vars vänner plötsligt försvinner från kompislistan. | |
| Sporten4 | 2010-01-19 22:36 | |
![]() | odin, bra ide. Jag har varit med från början när denna sida skapades. Enligt mitt tycke fungerar inte systemet med avstängningar. Det är iaf min erfarenhet under gångna år. De avstängda återkommer. Jag tycker det är bättre att deras konton får finnas kvar dock med olika tid i utvisningsbåset (X antal dagar). En massa nya konton med olika nick hjälper föga. | |