Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-02-02 19:58 | |
![]() | Låter som en bra idé! Har aldrig fattat poängen med det rummet.. | |
| Takira | 2010-02-02 20:04 | |
![]() | Jag har nog bara spelat där 2 gånger om jag minns rätt, men det var kul. Problemet verkar vara att hitta motståndare. Har varit där många gånger utan att hitta någon att spela mot. Eftersom det finns de som gillar Musen och faktumet att alla de tre böjningslisterummen aldrig är fulla samtidigt så röstar jag för att Musen ska få finnas kvar. | |
| Malla13 | 2010-02-02 20:07 | |
![]() | Neeeeeeeeeeeeeeeeeej..... . Jag spelar nästan bara där inne... och man har sina spelare att spela med...det skulle vara jätte ledsamt om ni tog bort det, dessutom finns det ju redan flera av böjningvarianten...Hoppas inte du tar bort den..då är spelet slut för mig...=) * Håller tummarna * | |
| catta65 | 2010-02-02 20:13 | |
![]() | Håller helt med flera andra.......Neeeeeeeeeeej ...jag spelar bara där inne och om fler hade gett it-rummet en chans hade de sett hur kul det är. Slutar också spela om it-rummet försvinner, då finns det inget kul med betapet mer. Därför hoppas jag att ni lyssnar på oss som ändå är där och spelar......:-) Brukar rekommendera nybörjare att lära sig och stanna kvar för att det är såååå kul när man har lärt sig... | |
| ANDERStG | 2010-02-02 20:19 | |
![]() | Åh, jag hade en snilleblixt! Gör ett standardrum!!! Eller ett 2000+rum. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-02-02 20:20 | |
![]() | konstigt att alla mitt i allt tycks "bara spela där" när de aldrig är speciellt många inne samtidigt. | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-02-02 21:13 | |
![]() | Det är väl de 10-20 som brukar vara där som har talat i tråden :) Hellre ett klassiskt rum i så fall, om det nu ska bytas ut. INTE för att jag spelar klassiskt så ofta, men tycker de kan få ett eget rum :) | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-02-02 21:18 | |
![]() | Håller med. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-02-02 21:26 | |
![]() | Men det handlar nog bara om att vi som inte spelar där borde kanske spana in vilka it-ord som finns. Jag kan kanske tre . . . max. Spanade lite på ett game innan . . . har lärt mig att SSI är ett ord man kan lägga. :) | |
| odin - Administratör | 2010-02-02 21:47 | |
![]() | Problemet är även att IT-ordlistan har blivit out of date | |
| La bruja | 2010-02-02 21:50 | |
![]() | Hur då Odin? | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-02-02 22:00 | |
![]() | "Ord" som SSI. Vad har man egentligen för nytta av att lära sig massa såna ord? Det är ute. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-02-02 22:03 | |
![]() | Nytta o nytta . . . man kan ju se det som en sport, att lära sig något nytt. Inte att jag redan har gjort det, men om det nu finns några här som gillar det rummet så kan de få ha kvar det tycker jag. Sen kan vi andra ju lära oss något och kika in där ibland. Eller? | |
| Sote | 2010-02-03 09:43 | |
![]() | Jag ska absolut prova på att spela i musen!!Verkar spännande! | |
| Filurflizan | 2010-02-03 09:52 | |
![]() | Jag spelar i musen ibland , det är kul som ombyte , annars spelar jag nästan enbart i böjningsrummen , och där är det ju alltid plats i nått av dom , tycker inte det behövs ett till . | |
| glassfinger - Ej medlem längre | 2010-02-03 10:29 | |
![]() | Gör inte om Musen till nåt annat! | |
| Semlan65 | 2010-02-03 10:33 | |
![]() | Pls pls låt IT-rummet vara kvar. Det e mitt favoritrum. | |
| sanlin | 2010-02-03 11:23 | |
![]() | Så länge det finns platser till att komma in i böjningsrummen så kan gärna Musens rum få vara som det är tycker jag. Har varit inne ibland och det är faktiskt riktigt kul att få de där extrapoängen när man minst anar det! Blir en del överraskingar där inne! =) Blev jag ju sugen på att gå dit också! =) | |
| blue_moon | 2010-02-03 12:10 | |
![]() | Musen är det utan jämförelse roligaste spelrummet sen jag lärt mig ett hyfsat antal IT-ord. Låt det för all del vara kvar! Det gäller i stället att sprida intresset för det bland spelarna. På www.pagina.se "finns det över 5000 uppslagsord och lexikonet uppdateras nästan varje dag". Läsarna inbjuds att komma med synpunkter och förslag. Det kanske inte vore omöjligt att få till stånd ett nytt avtal mellan företaget och Betapet angående en uppdaterad ordlista? | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2010-02-03 15:04 | |
![]() | Jag skulle tro - och nu spekulerar jag bara - att om framtida intresse är oföränderligt så svalt som hitintills känns det mindre aktuellt än det kunde göra att förhandla kring en uppdatering av ordlistan. Det blir också väldigt svårt att ha en hanterlig regelbas när den är i form av ett verk som uppdateras i sådan takt blue_moon nämner. Ju mindre aktuell ordlistan är den är, desto sämre spelklimat, och lite av en ond cirkel. Men jag tror inte det är för att ordlistan börjat halka efter som IT-ordlistan inte spelas så mycket. Det har funnits tid att upptäcka den, men tillströmningen har dessvärre inte varit särskilt hög. | |