Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 633 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-02-09 21:33 | |
![]() | Det borde inte stå något alls (som det var förut). Nu blir ögat lurat att man har ett meddelande. | |
| odin - Administratör | 2010-02-09 21:34 | |
![]() | Sylvia, jag håller med, dock tycker jag det positiva överväger, dvs att fler kanske upptäcker funktionen. Vi får utvärdera efter några veckor så kollar jag på statistik hur det blev... | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-09 21:39 | |
![]() | När man får ett mail kan det väl stå något i stil med.... "Tjena du utvalda, älskvärda människa. Nu har någon tagit sig tid med att plita ner några ord till dej så uppskatta det nu din otacksamma jävel och skicka något tillbaka. Annars åker du på pisk! Du har 3 nya meddelande" Nåt sådant kanske?:-) | |
| odin - Administratör | 2010-02-09 21:40 | |
![]() | Hehe, skulle vara enbart om du loggar in då :-) | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-09 21:40 | |
![]() | Hahahaha,,japp det kunde vara kul:-) | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2010-02-09 21:41 | |
![]() | Tack Odin för att du skickade ett pm till mig med titeln "Dryghet", nu fick jag se poängen med den nya funktionen. Eller inte. | |
| odin - Administratör | 2010-02-09 21:43 | |
![]() | Du ger aldrig upp va? Jag försöker fixa nya grejer och du skall alltid komma med en kommentar som inte ens har med funktionen att göra. Föreslår att du skapar en ny tråd och klagar på det hela, men INTE i denna tråd. | |
| odin - Administratör | 2010-02-09 21:44 | |
![]() | Kalla tråden för "Varför jag hatar när de försöker förbättra Betapet och att jag gillar att påtala vilket skitjobb de gör." Och ja nu är jag dryg. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-09 21:49 | |
![]() | Påminner mej själv om jobb som är otacksamma och som jag aldrig vill jobba med. 1. Utveckla aldrig en site på din fritid som alla kan hålla till på gratis och ha kul! 2. Samma här osv.... | |
| odin - Administratör | 2010-02-09 21:54 | |
![]() | Stänger därmed denna tråd då den möjligtvis totalt kommer spåra ur. Föreslår att om någon vill diskutera ämnet som tråden handlade om från början så skapar man en ny tråd. Vill man diskutera hur vi prioriterar/skapar nya funktioner och vad man tycker om denna prioritering kan man skapa en andra tråd. Och ogillar man stängningen och vill klaga kring detta får man skapa en tredje tråd. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2