Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 604 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2010-04-21 19:02 | |
![]() | Tja, då skulle man kunna ta bort "avbrutna" helt. Ofrivilliga nedkoppling borde då räknas som en förlust också. | |
| odin - Administratör | 2010-04-21 19:02 | |
![]() | Ni tycker alltså vi bör ha enbart vinst/förlust? | |
| cheesemaster | 2010-04-21 19:04 | |
![]() | nej | |
| odin - Administratör | 2010-04-21 19:15 | |
![]() | Om man markerar förlust för "ge upp" istället för avbrutet så kan man nog lika gärna göra det när man stänger ned spelfönstret också utan att klicka på "ge upp" eftersom det är ungefär samma sak. Tror många kan ha svårt att se skillnaden mellan knappen "ge upp" eller att bara stänga ned fönstret. Samma med att stänga av datorn och ramla ur spelet. Det kan då också markers som förlust. Även ofrivilliga nedkoppling borde då markeras som förlust eftersom det ju inte var meningen. Detta leder till att vi endast borde ha vinst/förlust med det TS resonemang. Att ha kvar avbrutet skulle bara förvirra. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-04-21 19:16 | |
![]() | exakt | |
| odin - Administratör | 2010-04-21 19:18 | |
![]() | Så hur många tycker vi inte borde ha "avbrutet" utan bara vinst/förlust? | |
| Midna79 | 2010-04-21 19:21 | |
![]() | Bry mig inte ett skvatt om någon ger upp oavsett anledning. De har ingen skyldighet att förklara det för mig heller. | |
| lirarhank | 2010-04-21 19:30 | |
![]() | Tråkigt när nån ger upp oftast kan man ju faktiskt komma ikapp. . | |
| Tinna | 2010-04-21 19:33 | |
![]() | Det är bra som det är, Odin. :) | |
| Cybertron | 2010-04-21 19:43 | |
![]() | jag brukar, om jag måste gå (dvs ge upp) be om ursäkt innan jag avslutar | |
| lolinonek | 2010-04-21 20:05 | |
![]() | bra som det är nu | |
| lolinonek | 2010-04-21 20:07 | |
![]() | jag har spelat 2434 matcher och har aldrig gett upp och anser att det ser bra ut i statistiken. Jag skulle skämmas av att ge upp. | |
| bulll | 2010-04-21 20:08 | |
![]() | Tycker absolut att det ska vara som det är nu. Skittråkigt när folk ger upp, och framför allt om de är så fåniga att de ligger under och inte vill spela klart därför. Någon gång har en person bett om ursäkt, förklarat att den måste avbryta på grund av ett besök - helt ok såklart, men jag tycker ändå att det är självklart att matchen ska ses just som en avbruten och inte som en förlust. | |
| lolinonek | 2010-04-21 20:12 | |
![]() | förlåt att jag skriver igen men kände att jag skrev lite oklart, det jag menar är att jag vill att det skall synas att man är en seriös spelare som inte ger upp. Det hade vart mycket tråkigt om alla "geuppare" gömde sig i förluster för det är definitivt inte samma sak. | |
| Cybertron | 2010-04-21 20:12 | |
![]() | och by the way, jag tycker att det är bra som det är nu också | |
| Gunilla _ | 2010-04-21 20:14 | |
![]() | Bryr mig just inte om någon avbryter, vilken anledning det än må vara, så inte behöver jag veta hur ofta h*n gjort det tidigare. Det är väl deras sak - mycket kan dyka upp, inte minst ett jä*ligt kasst humör... | |
| smulgubbe | 2010-04-25 19:42 | |
![]() | Bra som det är nu, tycker jag | |
| biotech | 2010-04-26 12:51 | |
![]() | låt det vara som det är, punkt slut | |
| slånbär | 2010-05-16 19:56 | |
![]() | Jag har haft otur ett par gånger och fått uppkopplingen bruten-ibland hinner jag tillbaka in i spelet men oftast inte och det är jättetråkigt. Jag tycker dock att det ska räknas som avbrutet spel på samma sätt som när nån ger upp. Det är dock justare när någon inte vill spela vidare att man ger upp istället för att bara lämna spelet tycker jag. Det är så himla trist att bli sittande och vänta. Det har hänt mig ett par gånger dom senaste dagarna och är rätt trist. Jag är en rullare och vid samtliga tillfällen så har motståndaren kopplat ner efter ett par rullar. Det jag undrar över är vad skillnaden är för den som drar om man ger upp eller bara kopplar ner? För om det är samma negativa resultat så borde ju fler ge upp på det rätta sättet. Fast det kanske inte är så och då är det klart att folk bara kopplar ner istället. | |
| Heartandsoul | 2010-05-16 20:05 | |
![]() | jag har stött på ett par gånger att folk ger upp precis innan man lägger sista brickorna om dom ligger under mycke eller har väldigt hög rank. Tjänar man verkligen på att ge upp i det läget?? Känns lite som vissa sätter det i system. | |