Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-08-21 18:26 | |
![]() | Grym app - med respekt för att ni är tidigt i ett beta-skede så kan jag inget annat önska att ni snart blir klara och sätter tänderna i en I-phonevariant... | |
| odin - Administratör | 2010-08-22 11:51 | |
![]() | Har upptäckt en del trista buggar i appen. Arbetar på att lösa dem! FISTO, vi får se... | |
| Järnröret | 2010-08-22 12:22 | |
![]() | Plocka bort rullningarna så att dom inte syns uppe till vänster, för jag antar att det är därför jag sett 6-bokstävers rullar senaste dagarna. | |
| lidodido | 2010-08-23 00:02 | |
![]() | Längtar VERKLIGEN efter QVGA-stöd. Provade på min Wildfire ikväll (via Appbrain.com så det ej måste synas i market) och det funkade fint, läsligheten på brickorna var helt acceptabla men då såg man ju så klart inte vilka bokstäver man hade att leka med... Borde ju gå göra något så enkelt som en scrollbar spelplan som bara visas över en begränsad yta av totala skärmen? Samt att fullskärmsläge ger lite mer yta på höjden. På nåt vis hoppas jag ni löser det, riktigt kul att kunna lira direkt i telefonen :) | |
| odin - Administratör | 2010-08-23 11:03 | |
![]() | lidodido, vi får se vad vi kan göra såsmåningom. Ska få bort de stora buggarna först bara... | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2