Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 457 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-08-27 13:28 | |
![]() | Hmm.. varför inte gör om musen för det? Kolla nu också, 0 spelare i det rummet. | |
| blue_moon | 2010-08-27 14:35 | |
![]() | Rör inte Musen, för bövelen!!! Enda rummet med IT-ordlista. Det finns andra att välja. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-08-27 14:36 | |
![]() | Jag visste det! :) | |
| blue_moon | 2010-08-27 16:54 | |
![]() | Varför föreslår du då något så dumt? En provokation? | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-08-27 18:50 | |
![]() | Därför att det är min åsikt.. ..men det är så komiskt. Om jag inte hade skrivit nåt om musen så hade du säkert inte ens yttrat dig i tråden öht. Nu också.. EN spelare. Spelar h*n mot sig själv månne? | |
| blue_moon | 2010-08-27 22:00 | |
![]() | Monk - Spelvärd/Forumvärd 2009-02-12 10:59 "Eftersom jag är en av personerna bakom Betapet vill jag avsluta denna tråd med några rader. Det är ganska uppenbart att det finns många medlemmar här med starka viljor och synpunkter. Det tycker vi som driver Betapet är kul och vi har alltid försökt vara öppna för nya förslag och idéer. Exempelvis har vi infört möjligheten att spela med böjningsord vilket inte hade varit möjligt om inte ordgräwaren & co utvecklat ordlistan. Vi har även tagit fram utökad spelstatistik, snabbare spellägen (Panik), fler spelbräden (Slumpad) vilket förmodligen inte heller hade hänt utan en bra dialog med sajtens medlemmar. Många idéer har alltså genomförts och blivit verklighet, precis som en del andra förslag inte förverkligats. När det gäller önskemålet om att dela in spelrummen efter spelstil har vi som utvecklar sajten diskuterat och kommit fram till att vi inte tycker att det är någon bra idé. Vi kan förstå att det finns många medlemmar som vill spela på klassisk spelplan, men på samma sätt vill alla spelare ha unika rum som passar för just deras spelstil. Vi har svårt att motivera varför de som gillar just klassiskt ska premieras, och inte de som vill ha egna rum för slumpat, för hets, för panik, för 3-4 spelare, för högratade, för nybörjare osv. Alla dessa rum tror vi skulle bli rörigt och det är alltså skälet till att vi valt att ha kvar det som det är idag. Dessa skäl har vi förklarat i en mängd forumstrådar och det känns tråkigt att de som redan känner till vårt beslut inte kan respektera det. Det som hänt de senaste veckorna är att några av de medlemmar som gillar klassisk spelplan uppmuntrat varandra att träffas i papegojan. Detta är helt okej så länge det handlar om att tipsa kompisar på ett trevligt sätt. Att däremot spamma spelrumschattarna om att papegojan är det nya rummet för klassiskt spel eller att skälla ut spelare som startar slumpspel i papegojrummet är oacceptabelt. Vill avsluta med att tacka alla fantastiska spelvärdar som hjälper till att administrera Betapet, utan er skulle denna sajt inte gå att driva." Monk/Stefan | |