Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 457 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2010-09-01 07:19 | |
![]() | Eloge-det är precis nåt sånt jag är ute efter. | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-01 07:23 | |
![]() | Som sagt var här sedan Maj 2005 och har aldrig haft behovet av en sådan lista , skulle inte ens minnas nicken på de få som varit otrevliga under denna tid,, vill man nu ha en sådan lista kan man ju lätt skapa en i Excel Är någon otrevlig måste det ju vara bättre att kopiera det som skriv och skicka till en värd,, så kan de säga till och/eller se om samma personer återkommer från flera,, Bitte | |
| slånbär | 2010-09-01 08:50 | |
![]() | Bitte-Grejen är ju den att dom gångerna någon varit otrevlig eller jobbig så handlar det ju inte alltid om elakheter som är så farliga att man bör anmäla. Det kan ju mera vara att dom är allmänt gnälliga och klagar på en om man rullar eller "snor" eller får bra lägen, eller avbryter om man leder eller multirullar tex. En del är verkligen bara för fåniga och man känner att man inte vill möta just den personen igen Om man har en sån lista så blir man ju automatiskt uppmärksammad på att den person en vill spela alt. den blir blockerad för det är verkligen inte lätt att komma ihåg alla människors namn/nick. Dessutom så har jag ingen lust att sitta och kolla av nån lista vid sidan om varje gång jag sartar ett spel. Jag har mycket större behov av en sån lista än kompislistan i så fall. | |
| Pocaloca | 2010-09-01 08:52 | |
![]() | ..fast jag skulle nog bara le inom mig....om nån av mina otrevliga motståndare kom tebax..... | |
| Pocaloca | 2010-09-01 08:52 | |
![]() | jag menar....dom har ju uppenbarligen problem...med att förlora | |
| Guldplate | 2010-09-01 09:56 | |
![]() | Jag har inte stött på dom själv men jag vet dom som har gjort det. Vissa kan svära och förolämpa sin motståndare ganska grovt när dom förlorar. Kan bero på att dom underskattat motståndet och åkt på en svidande förlust istället för att kamma hem de "säkra" poängen de förväntat sig. Sen känner jag även en spelare som då och då gnäller med flit för att lämna kvar en liten sur känsla efter dennes förlust, och ibland även efter dennes vinster också. Så visst finns dom, även om de är relativt sällsynta. | |
| kolbjörn | 2010-09-01 10:00 | |
![]() | nääääääää inte censurera censurera är det vääärsta som finns! | |
| Fartland | 2010-09-01 10:14 | |
![]() | Finns det folk som blir sura när man "snor" lägen? :D Är inte det själva poängen med spelet, att ta poäng själv och minska motståndarnas chanser till att göra det? :D Varför skulle man spela medvetet sämre? Jag skulle säkert iofs hamna på nån sån där blocklista då jag tenderar till att tjattra under spelets gång... :P | |
| marängtårta - Ej medlem längre | 2010-09-01 10:43 | |
![]() | Vore bra som tex vetgirig har. Man kan blockera oönskade spelare.-) | |