Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade52
Mobilspel
Pågående19 957

Forumkategorier

Användare Inlägg  
wertigo2012-03-19 16:45
Antal inlägg: 172

Hehe, det verkar som att nån druckit bärs, för det finns en som inte fattat nåt ser jag vid en snabb koll
Å det är ju bara måndag! Helgen blev visst lång

bärshehe - Ej medlem längre2012-03-19 20:18
Antal inlägg: 9

Du säger att panik inte ger utrymme för funderingar, om du felformulerat dig får du gärna omformulera dig.

med2012-03-19 20:28
Antal inlägg: 1164

Vad menar du Wertigo??

bärshehe - Ej medlem längre2012-03-19 21:09
Antal inlägg: 9

Bra fråga. Rullningskungen wertigo är ute och snurrar i sitt försök att leka fyndig riddare.

hothothot2012-03-19 21:14
Antal inlägg: 145

Jag spelar endast panik och vill gärna ha en shuffle-knapp. Det finns gott om tid att tänka och detta skulle underlätta rullningar. Gärna så att man kan markera hela ord och lägga ut också.

bulimi42012-03-19 23:53
Antal inlägg: 104

Tydligen måste man förklara övertydligt, ungefär som när manförklarar för ett litet barn
Jag tycker att shufflefunktionen är bra, det framgår av mitt första inlägg. Hur kan man inte förstå det? Hmm, kanske en bärs för mycket, eller bara allmänt svårt att fatta
Att jag sen inte tycker att det är nåt för min egen del då jag bara spelar panik är väl heller inget konstigt.

Vi har bara olika sätt att spela. I wordfeud använder jag funktionen mycket då jag tycker att man kan se nya ord som man inte skulle gjort annars

Men som sagt var, jag upplever att i panik skulle jag inte använda en shuffleknapp i någon större utsträckning. Min åsikt
Är det mitt problem att bärsdrinkare o andra inte fattar?
Ja tydligen är det så.

Med bärs bli man inte smart, det har ni alla sett med all tydlighet nu

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?