Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mücke_mus - Ej medlem längre | 2012-07-04 21:21 | |
![]() | Telia har eget säkerhetspaket genom F-secure. Kolla så att du inte har flera program igång som gör samma uppgift. Då blir det verkligen knas i din dator. Så då bör du avinstallera något. Har du otur så kan du behöva installera om Windows..eftersom det kan vara omöjligt att få bukt med dessa program då det är skyddad mot virus som avinstalllerar/avaktivera r dem. Mao de sätter sig fast i Windows med näbbar o klor. Hoppas jag inte skrämmer er för mycket. Men så är erfarenheten av en klåfingrig son som installerat flera såna program i sin dator. Slutade med total nyinstallation av Windows. Har du F-secure, behåll det. Norman slänger du ut.. det suger.. | |
| Amfi | 2012-07-04 22:55 | |
![]() | ...och ungefär där lägger jag ner försöken! :) Jag kör Betapet på Explorer tills jag hittar någon i närheten som kan hjälpa mig handgripligen. Tack för försöken att hjälpa! | |
| Aquila1 | 2012-07-04 23:56 | |
![]() | Amfi- Kör Google Chrome vettja | |
| Cunnilingus_ | 2012-07-06 16:19 | |
![]() | » Ansluter till spelrummet... » Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar kan det bero på att du sitter bakom en brandvägg. Se "Vanliga frågor" på hemsidan! » Anslutning upprättad. provat både ff och explorer likadant | |
| Amfi | 2012-07-06 16:20 | |
![]() | Ibland löser sig saker utan att man ber om det. Idag när jag skulle se en video på YouTube och de inte fungerade, så laddade jag ner en ny version av Real Player och se! Sen fungerade både YouTube och Betapet på Firefox! Varför vet jag inte, men så är det! :) | |
| daga | 2012-08-04 14:56 | |
![]() | Har google chrome. Men ändå har jag nu i flera dagar problem med att flytta brickorna, och typsnittet ändras också på spelplan. Angående Adobe flash player så uppgraderas det automatiskt av chrome. Vad göra? Detta började plötsligt. | |