Spelrum
Giraffen15
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade16
Mobilspel
Pågående19 888

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Camilla9912013-01-25 19:46
Antal inlägg: 20

Fast WF miste just en del av sin charm iom detta....

meramera2013-01-25 20:02
Antal inlägg: 252

En sak förstår jag inte, hur kan spelet mista charmen om du vet hur många poäng du får innan du klickar lägg?
Man har ju ändå en lite aning om hur mycket det ger det man lägger

Camilla9912013-01-25 20:05
Antal inlägg: 20

Tycker bara det är lite av grejen....att själv räkna ut det.

blue_moon2013-01-25 20:32
Antal inlägg: 9713

Håller med Camilla.

stikkan 512013-01-26 17:06
Antal inlägg: 35

Håller inte med Camilla!

Ante782013-01-26 17:23
Antal inlägg: 140

Jag håller inte med Camilla... att kunna simulera för att bedöma om ena läget ger mer poäng än det andra är ju bara bra för alla parter. Der gör t.ex. att ovana spelare kan spela jämnare med vana.

Vad gäller att testa ord så får man ju göra det på andra sätt via mobilappen (finns där ingen begränsning på antalet försök), så det vore bra å kunna simulera rakt av istället.

Jag röstar JA till en ny knapp!!

Silfverkrok - Ej medlem längre2013-01-26 17:59
Antal inlägg: 7174

kanske kan betala ett proffs för att spela åt en ?
då är ju chansen stor att man vinner men utan att anstränga sig själv.

jädrar, där kom jag på nåt.
kanske kan gälla löpning och styrketräning också. då gäller det bara att komma på en manick som överför muskler och kondition till en själv från det som faktiskt gör det.

Ante782013-01-26 18:02
Antal inlägg: 140

Men det en knapp tillför går ju göra idag också, i appen. Den enda skillnaden är att du får någon som hjälper dig med matten... Detta då det via appen ej finns någon begränsning på antalet försök eller ej går att spela på tid.

blander2013-02-03 16:43
Antal inlägg: 46

@slånbär; Nej, det kan du inte idag. Om du lägger ett ord under tiden som du väntar på den andre spelaren, och klickar på Lägg, så får du bara ett meddelande som säger att du inte kan lägga nu eftersom det inte är din tur. Du kan således inte göra någon av nedanstående.

Förslaget avser alltså följande:

- Möjlighet att när man sitter och väntar på den andre spelaren, och spånar på vad man skall lägga härnäst, kunna ta reda på om det ord man spånat fram kommer att accepteras eller ej. Detta istället för att behöva vänta tills det är ens egen tur och först DÅ få veta att det ord man avsett lägga i fullt god tro om att det var ett godkänt ord inte godtas av Betapet.
Fatta följande: Det här är alltså inget fusk och ökar inte möjligheten att fuska på något sätt. Det är enbart en praktisk funktion. Man måste ändå göra lika mycket tankejobb och vara lika seriös som vanligt.

- Möjlighet att få det föreslagna ordets (och relaterade ords) poäng beräknat. Detta tycker dock en del förtar lite av charmen med spelet, och det kan jag personligen köpa, så det är inget jag argumenterar för.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?