Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 859 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2013-09-02 16:03 | |
![]() | Regeln om den INTE ska stå still har väl alltid funnits och det men får den ju som en av medaljerna då man haft den, vilket många strävar efter. Bitte | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-09-02 17:08 | |
![]() | Ja just, man får en ifylld medalj på sin profil för evigt. Jag har visst den, och innehade elefantmedaljen även förra veckan med annat nick. I en kvart ungefär. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-09-02 21:57 | |
![]() | den var spelbar! herre gud, ska jag behöva spela som en iller. hade velat spela bort den själv. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-09-02 21:59 | |
![]() | Spela tillbaka den, Gly <3 | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-09-02 22:35 | |
![]() | i will. jag måste bara begära tjänstledigt först så jag kan spela oavbrutet utan att den norpas i natten. | |
| Mouche - Administratör | 2013-09-02 23:09 | |
![]() | Jag tror knappast att du behöver begära tjänstledigt Du klarade ju utan vidare av att spela ett stort antal matcher under den tiden...fast inte i Böjningslistans rum där du hade elefantmedaljen förstås. Om elefantmedaljen står stilla mer än några (få) dagar så kommer den att flyttas till en annan spelare än innehavaren. Detsamma kommer att ske om medaljen valsar emellan samma personer för många gånger i rad. Medaljen är en liten uppmuntran för alla spelare och den ska alltså cirkulera bland er spelare och inte fastna. Tråden stängs. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2