Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 20 152 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-22 01:34 | |
![]() | Som jag ser det så finns det ett problem så fort någon som har rätten att bestämma inte behöver följa dom regler som gäller. Nu har jag personligen inget problem eftersom jag vill vara anonym på detta forum. Men återigen visst vore det enklare för spelvärdarna att förklara hur en bild skall se ut om man inte själv är tecknad. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-03-22 01:39 | |
![]() | Meh ... Regeln är ju att de bilder som fanns innan ändringen/"den nya regeln" angående bilden ska få vara kvar ... | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-03-22 01:40 | |
![]() | Dessutom tar jag för givet att alla här kan läsa så förklaringen som finns borde räcka/duga. | |
| Trollkrigare - Ej medlem längre | 2008-03-22 01:43 | |
![]() | Frågan var besvarad i andra inlägget, de andra inläggen är trams. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-03-22 01:45 | |
![]() | mm, jag vet. Vi "tjafsar" ;) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-22 01:49 | |
![]() | Grönöga// Jag förstår vad du menar, men lek med tanken att man hade en beräkning utav raiting för medlemmar som var med före 2006 och en annan för dom som blivit medlemmar efter? Du behöver inte ta det här för allvarligt nu ja vet att jag är lite tramsig. Tycker bara att man gör det lite svårt för sig när man har olika regler beroende på hur länge man varit medlem. Glad påsk på dig. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-03-22 01:54 | |
![]() | Basta. Jag förstår vad du menar också. Glad påsk tillbaka. grönis =) | |
| odin - Administratör | 2008-03-22 09:11 | |
![]() | smalbebis, trådskaparen är inte avstängd. Om man skall försöka tolka in det värsta i allt man ser här så kan man ju fråga sig varför man vill vara här om du tror att vi stänger av folk hit o dit. Betapet är ingen faciststat och jag har svårt att se kopplingen till att sprätta bort ett hakkors. Dock är Betapet heller ingen demokrati, men vi gör alltid vad vi tycker är bäst för användarna. Och vi tycker sidan blir trevligare när man har sina egna ansikten. Några kommer alltid tycka precis tvärtom mot allt vi gör men i detta fall så anser vi alltså att det är roligare med ansikten. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2008-03-22 09:57 | |
![]() | jag hade en bild jag ville ha istället för min gamla men hade inte sett att det var nya regler för bilderna, så den gick inte. och inte gick det sätta tillbaks den gamla heller :( så det blev ett foto, hur kul är det när man hade en man gillade? | |
| monk - Administratör | 2008-03-22 11:11 | |
![]() | krill: stackare... :p | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-23 01:33 | |
![]() | Men odin om eran åsikt är att sidan blir trevligare om man visar sina ansikten hur kommer det sig att vissa spelvärdar väljer att dölja sig bakom tecknade bilder? Sen tycker jag att det är trist att ni gömmer butiken: | |
| smalbebis - Ej medlem längre | 2008-03-23 01:41 | |
![]() | Hjälp vad stingslig han var den där Odin, jag anar ugglor i mossen. Undrade bara var hon tog vägen ju. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2008-03-23 02:13 | |
![]() | odin, vad jag menade med det där med hakkors var ju att om man sydde på ett hakkors på sin jacka innan det blev förbud så måste man ju ändå ta bort det nu, som en liten kommentar till att lagar inte gäller retroaktivt... det var inget påhopp kära vän, jag kallar ingen för nazist eller fascist | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2008-03-23 02:18 | |
![]() | men det är ju lite trist att beta inte är en är en demokrati... och att "värdarna" inte behöver visa nunan när det tydligen är "trevligast" | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-23 02:44 | |
![]() | I-landsproblem,,,,suck... spela roll ...har de kommit på en sådan fantastisk bra sida där alla har kul,,,så va fan gör det om de bestämmer vilken policy de vill ha när det gäller bilder.. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-23 02:53 | |
![]() | Jag misstänker att UffeUppsala och Bitte är samma person. Intrigen tätnar. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2008-03-23 02:57 | |
![]() | jä jä, för all del, jag visar gärna min snygga bossanuna | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-23 06:30 | |
![]() | Snälla Uffe skyl dig jag blir generad. Forumadmin - skulle man inte kunna se över reglerna för bilder, en tanke vore kanske någonting mer åt passfotohållet. Fortsatt Glad Påsk på er! | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-23 14:12 | |
![]() | Skyla vadå?,,,ska jag fixa burka? eller är ett ögonbryn för mycket? | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-03-23 14:19 | |
![]() | Alla spelvärdar som väljer att ladda upp nya bilder måste följa de nya reglerna, precis som vilka andra spelare som helst. Och alla gamla spelare (spelvärd eller ej) som laddade upp sina bilder innan de nya reglerna infördes får ha kvar dem (men de syns inte på framsidan). Ingen mannamån, lika för alla (som Karl-Bertil skulle ha sagt). Sen kanske det verkar vara många av just spelvärdarna som har gamla bilder, men det är ju för att många av spelvärdarna hängt på Betapet sedan långt innan de nya reglerna infördes. Att tvinga någon att byta bild för att denne är spelvärd är väl om möjligt ännu mindre demokratiskt då, tycker jag. :-) Nåja, hoppas att påskharen har varit snäll mot er! :-) | |