Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 877 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2009-01-13 08:02 | |
![]() | INTE ett måste med att ha bild,, för man kanske av vissa orsaker väljer att vara anonym, personligen har jag varierat mellan att från början ha en text sedan personlig bild eller som nu ingen alls. och det finns det just nu en orsak till Men jag funderar på Odins svar detta innebär att jag kan ladda upp texten jag hade från början?? Eller. Näää han menar förstås att man blir ett betadjur!! Bitte | |
| monk - Administratör | 2009-01-13 17:01 | |
![]() | Detta har diskuterats i många trådar tidigare och reglerna är alltså att det numera endast är ansiktsbilder på sig själv som gäller. De som hade laddat upp bilder på andra saker innan de nya reglerna infördes får dispens att ha kvar dem. Om ni ser någon som laddat upp manipulerade bilder eller på kändisar får ni gärna maila oss om detta på support@betapet.com | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-14 00:18 | |
![]() | Men är det inte just det här med "ansikstbild" som bedöms väldigt olika beroende på vem som godkänner bilden?? "bilden ska visa hela ditt ansikte framifrån osv" Ska det inte vara lika för alla??? | |
| odin - Administratör | 2009-01-14 10:04 | |
![]() | ewaleena, läs gamla trådar. Människor gör OLIKA beslut, vi sitter inte alla i en lokal och arbetar tillsammans därför kan det bli OLIKA ibland, vi gör detta på vår fria tid. Tyvärr måste du nog acceptera denna orättvisa. Stänger härmed tråden om detta ämne som diskuteras i tid o otid och ni vet vår inställning, den kommer inte ändras. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2