Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 20 073 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vulcan | 2008-05-08 14:39 | |
![]() | Nu kan jag nästan inget om tekniken på den här sidan och kan därför bara spekulera utifrån mina allmänna systemutvecklingskunskape r (som inte är så imponerande när det handlar om tekniksidan de heller). Men jag tycker att allt talar för det som Bamesfar säger: Problemet ligger sannolikt i samarbetet mellan Flashspelaren och Firefox (webbläsaren). Det här är ju ett av de knepigaste problemen man ställs inför när man ska utveckla webbapplikationer - det finns nästan lika många tänkbara klientmiljöer som det finns användare. Det kräver stora resurser att prova ut att alla varianter fungerar. Det är inte för inte som stora organisationer som ex.vis den där jag jobbar ofta har hårda restriktioner på vilken programvara man får installera vad gäller ex.vis Webbläsare, för att kunna garantera att alla egna applikationer verkligen går att köra. Testa ev. en annan flashplayerversion och se vad som händer. Annars är nog tyvärr lösningen just nu att du får använda annan webbläsare när du betapetar. Om Odin/Monk har några fler idéer eller frågor hör de säkert av sig här i tråden. Men de har ju jobb att sköta vid sidan av de också. | |
| monk - Administratör | 2008-05-08 15:32 | |
![]() | Prova att rensa cachen i Firefox... | |
| RågiRyggen | 2008-05-08 23:36 | |
![]() | Nepp funkade inte! | |
| cafer | 2008-05-09 23:44 | |
![]() | Och AdBlock är avstängt? | |
| RågiRyggen | 2008-05-12 15:29 | |
![]() | Kör inte med Adblock | |