Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 296

Forumkategorier

Användare Inlägg  
annelille2012-04-14 11:36
Antal inlägg: 500

ja det är nog svårt att göra förändringar på brädet - det kommer nog att bli som det är oavsett vad vi tycker och tänker.

jag tycker som en föregående skribent att det är öken att börja - det är för mkt fördel att lägga som nr.2 - ska ni ändra nåt så är det att ta bort 3X rutorna runt startrutan.

annelille2012-04-14 12:11
Antal inlägg: 500

en sak till som kanske redan sagts - kan man kalla brädet för 'klassiskt' nu när det helt bytt utseende? Kanske dags för ett dop i Betapet =)

Rabiesgalen2012-04-14 14:05
Antal inlägg: 396

Slutade spela iom ändringen av brädet. Har varit med sedan starten nästan (missade några månader i starten) och har spelat otroligt mycket här (tack Betapet). Tillhör toppskiktet i Sverige, men tappade lusten när det gjordes om så mycket. Nästan ingen av "Scrabbleeliten" är ju kvar längre. Finner då inget nöje att puckla på lägre rankade som inbjuder föga utmaning.

Rabiesgalen2012-04-14 14:06

Jag undrar vad Mattel sagt egentligen. Kan någon upplysa mig! Det går att skicka PM också. Funderar på att kontakta dem själv annars.

Rabiesgalen2012-04-14 18:54

De ledande i Scrabbleförbundet verkar också vara några svaga själar, så fort det erbjuds något nytt WF så anammar de det och kör turneringar där. Varför gick det inte på Betapets tid? Ser att många av de s.k bästa börjar spela mot datorn i form av datorprogrammet "Frank" hur bra är det för utvecklingen i Sverige. Om det skall vara så här hoppas jag att den lilla uppmärksamheten för SM försvinner inom kort.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?