Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2009-10-21 21:50 | |
![]() | Här får du din statistik: Nuvarande antal spel vunna i rad 0 Mest antal spel vunna i rad 20 Snitt antal ord per drag 1.4 Snitt poäng per ord 11.0 Snitt tid per drag 7 Högsta poäng i en match 1003 Snitt poäng per match 376 Snitt drag per match 24 Snitt misslyckade drag per match 1.8 Snitt byten per match 0.9 Snitt rullningar per match 0.3 Snitt brickor per match 51 Totalt spelad tid i timmar 36 | |
| sanlin | 2009-10-21 22:55 | |
![]() | Totalt spelad tid vore ju intressant/kul att veta (eller det kanske vore för hemskt att få veta...). Hmmm. ;) | |
| sanlin | 2009-10-21 22:56 | |
![]() | Och nej Odin våga inte skriva det här i tråden om du skulle få för dig att kolla detta....... :) | |
| Rhotheta | 2009-10-24 23:02 | |
![]() | Har ett litet förslag här...................... ............. KUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUK UKUKUKUKUKUKUK!!!!! (skrev jag bara för att suga åt sig blickar i mediabruset;) Jo, vore det inte fint om det fanns en särskild tråd under support, där man kunde lägga in meddelande till moderatorerna. T.ex. om jag skapat en tråd som stängs och jag vill hålla på och grina om det, så är mitt förstahandsval i dag att skapa en ny tråd som tar upp saken. Känns helt onödigt. En liten permanent gnäll-och gnytråd vore fint, där moderatorer kunde avfärda pöbelns umbäranden med små kejserliga kommentarer. Det skulle jag gilla. Hpw about you? | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-10 13:57 | |
![]() | Kul med statistik Det vore även intressant vid sidan av veckans raket, att ha veckans u-båt. Den spelare som förlorat mest poäng. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-10 14:03 | |
![]() | Det har skrivits tidigare här, men kan inte påtalas nog. Det vore toppen om man snart kan se hur många gånger en spelare har avbrutit en match på ett enkelt sätt innan man börjar spela. | |
| mistmaster | 2011-02-22 21:31 | |
![]() | Dessa gäller endast forumet. En citatfunktion. En redigeringsfunktion, så om jag skriver fel eller länkar fel så kan jag ändra detta utan att göra ett nytt inlägg i den aktuella tråden. En symbol som visar i vilka trådar jag skrivit. Att när jag för muspeken över en tråds rubrik så visas de, låt säga 100, första tecknen i tråden. Så far man ett litet hum om man ska gå in och läsa eller inte. Att kunna lägga ett bokmärke i de trådar man vill följa och få ett pm när det postas ett nytt inlägg i dessa. Fixa! :-D | |
| ANDERStG | 2011-02-26 09:11 | |
![]() | Får man tala om "Frank"? Alla använder det (på ett icke-fuskande vis för träning). Allt kan missbrukas om någon är lagd åt det hållet. | |
| Mouche - Administratör | 2011-02-26 09:21 | |
![]() | ANDERStg: Tänk att jag fick för ett ögonblick för mig att jag såg tredubbelt eller något liknande. Du klämmer in ditt Frankinlägg lite för ofta kanske rent av? Så här ligger det till: Man får INTE använda sig av fusk av något slag under matcher. Vad man tränar med i sin ensamhet är något som vi inte har det minsta med att göra. Torde vara lätt att förstå, eller hur AndersTg? Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2011-02-26 09:23 | |
![]() | Frank som hjälpmedel till träning är om jag inte missminner mig accepterat till fullo. Mouche | |
| ANDERStG | 2011-02-26 09:26 | |
![]() | Nu har jag läst ett svar. En tråd försvann när jag var ute och gick igår (det har blivit mildare väder). En låstes på nolltid, jag trodde inte meddelandet gick fram, men tydligen är det synligt med rätt rättigheter. Jag undrade mest om försvinnandet hade med nämnda program att göra men det kan jag inte veta när jag dristade mig till att lämna forumet en stund igår. | |
| ANDERStG | 2011-02-26 09:26 | |
![]() | Tack, det andra svaret var mer på sak. | |
| Takira | 2011-03-27 22:21 | |
![]() | Odin Jag vill fortfarande kunna se de senaste 100 (eller gärna ännu fler!) matcherna i formkurvestatestiken. De tio man ser nu ger inte mycket till vink. Snälla lägg till den funktionen igen! Den fanns ju tidigare så jag antar att det inte är en jättegrej att återskapa? | |
| WolvesFan66 | 2011-04-01 02:51 | |
![]() | Vore det inte bra att ha ett rum för bara Panik, ett rum för Hets o.s.v. På så vis får man ju alla speltypstider på samma ställe. Själv spelar jag mest Stress eller Snabb och då vore det ju bra att direkt kunna gå in i ett rum med likasinnade | |
| Jonisen | 2011-07-16 11:57 | |
![]() | Jag skulle vilja att när jag spelar mot en spelare kunna se resultatet i våra inbördesmöten genom att klicka på i:et framför honom/henne. Vet såklart att jag kan hitta det under statistik-motspelare men det är krångligare. | |
| Engelein | 2011-07-16 12:20 | |
![]() | Jag vill ha ett ljud när någon vill AVBRYTA en paus!!!! Grymt irriterande om man gör något annat!!!! | |
| jaws68 - Ej medlem längre | 2011-07-16 13:18 | |
![]() | Eller varför inte spara spelet om någon blir avbruten av viktigt telefonsamtal eller annat hastigt uppkommet förhinder. Spelet skulle kunna sparas några dagar. När båda är inloggade samtidigt påminns man att man har sparat spel att fortsätta. Man klickar nånstans o frågar om motspelaren vill fortsätta. Väljer man nej så beräknas ratingen därefter enligt dom regler som finns för avbrutna spel. Skicka SMS-meddelande när nån vill fortsätta matchen. | |
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-07-16 13:39 | |
![]() | Support på Jonisens förslag! Vore också kul om det gick att komma in på någons sida genom att trycka eller högerklicka på namnet i spelen. (Alltså innan själva spelet börjar, medan man väntar på motståndare etc). Går ju att använda sökfunktionen i webläsaren eller leta upp personen i fråga i spelarlistan o lobbyn...men e ganska omständigt.. | |
| Jonisen | 2011-07-16 16:38 | |
![]() | Ja MeeleX, Kan vara bra om man tex vill veta hur många matcher någon har spelat eller hur många dene har avbrutit innan man bestämmer sig för att man vill spela. | |
| Pinoy | 2011-08-07 19:41 | |
![]() | Vet inte om nån har skrivit detta tidigare innan för orkar inte riktigt läsa alla inlägg i denna tråd men... jag som nybörjare tycker att man borde kunna ställa in min-/max- rating för att kunna spela när man startar ett spel. Det underlättar för nybörjare som vill ha lättare motstånd och experter som vill spela mot svårare motstånd. | |