Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 886 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blippan | 2008-08-31 22:46 | |
![]() | Jag kommer inte alls in på Betapet om jag inte startar om datorn. I vanliga fall behöver jag bara trycka F5 några gånger så kommer jag tillbaka till mitt spel men inte alltid. Jag har Explorer 7.0 och XP men det var aldrig några problem förut. Detta uppstod när Beta bytter server senast. | |
| Guffi | 2008-09-02 10:04 | |
![]() | När jag läst här så är svaret att utloggningen inte beror på Betapets server utan att problemet finns på min dator. Jag är tveksam till det eftersom det aldrig hände mig innan jag började gå in på Betapet för i månad sedan och i går hände det när vi spelade 3 att alla åkte ur. (Inte på samma gång ) Såjag tror ändå att det inte är våra datorer det beror på. | |
| Ztoya | 2008-09-03 10:08 | |
![]() | När man bor långt ute på landsbygden, så finns det inte så många uppkopplingsalternativ att välja på. Att det går långsammare och att det därmed blir omöjligt att spela hets eller stress, är väl smällar man får ta. Men det som är konstigt, är att nedkopplingarna sker just när jag är inne här - inte annars. Och då kan jag inte förstå annat än att det måste handla om Betapets server. | |