Spelrum
Giraffen20
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade22
Mobilspel
Pågående20 185

Forumkategorier

Användare Inlägg  
y not2008-08-10 15:27
Antal inlägg: 9014

så för att du inte vill vara moderator och att du inte vill läsa orsakerna till att trådar modereras så anser du att andra inte skall ha den möjligheten tiduskan. Har jag förstått dig rätt?

hotcold2008-08-10 15:31
Antal inlägg: 316

Bitte är du övervakarnas talesman? Coola ner lite vännen!

y not2008-08-10 15:33

moderateringen var ett nyskapande ord. Sådan vill vi absolut inte ha ;)

y not2008-08-10 15:35

"säger det igen vad finns det för intresse att läsa vad som händer , räcker väl att den det drabbar vet det,,"

jo så sant så, jag har heller ingen förståelsee för vad Englafallet och Arbogahistorien hart för intresse mer än för de som direkt drabbats.

mommesfrites - Ej medlem längre2008-08-10 15:37
Antal inlägg: 7605

Ho ho, hold your horses. Håll er till frågan och hacka inte på enskilda medlemmar!
(Hörde ni vilket snyggt spelvärdstonfall jag fick till? Och snyggt, ledningen att ni döpt om denna kategori från frågor till support).

Bitte - Administratör2008-08-10 15:41
Antal inlägg: 24214

Tack mommes.. Ja det är jävligt konstigt att vissa får skriva och tycka hela tiden och så fort typ jag öppnar munnen då kommer ett personligt påhopp,,

Bitte jävligt less just nu

y not2008-08-10 16:09

Tål du inte andra åsikter än dina egna Bitte, så illa att du ser det som personligt påhopp om de kritiseras? illa

Mouche - Administratör2008-08-10 16:15
Antal inlägg: 24193

Om något ska ändras, tilläggas eller på annat sätt åtgärdas här på sajten så är det helt och hållet upp till ägarna av sajten att avgöra det.

Givetvis är seriösa förslag alltid av intresse, men beslutanderätten ligger ändå till sist hos ägarna själva.

-------------
Personligen instämmer jag till 100% med Jonatoon.

Det skulle aldrig falla mig in att öppet diskutera eller ens nämna vilka som varnas eller stängs och av vilken anledning.
Finns absolut ingen som har med det att göra annat än den inblandade parten.

Vad inlägg/trådar beträffar så finns det ibland anledning att säga till i tråden och i andra fall torde sunda förnuftet säga oss att sådan smörja skall plockas bort helt och hållet.
Ibland avlägsnas hela tråden, eller i andra fall, vissa poster i den.

Mouche

y not2008-08-10 16:16

Vad är sunt förnuft?

Mouche - Administratör2008-08-10 16:18
Antal inlägg: 24193

En otroligt intressant fråga y not

Väl värd att ta upp till debatt?
(Men inte i denna avdelningen eftersom detta är Support)

Mouche

Måns_E2008-08-10 16:37
Antal inlägg: 12038

Jag är inte heller för att man öppet skall diskutera enskilda medlemmar, vilket jag inte heller tror att någon som är för förslaget vill.

Däremot så tycker jag att det är bra om moderatorer tvingas att förklara och rättfärdiga sina beslut när det inverkar på just enskilda medlemmar och diskussioner.

Om man som moderator tycker att det är för jobbigt att behöva göra detta så tycker jag personligen att man borde fråntas sina rättigheter.

Om man bortser från rent spam eller personangrepp så tror jag att forum mår bäst av att vara så omodererade som möjligt.

tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2008-08-10 16:56
Antal inlägg: 2979

Denna tråd har nu blivit en disskusionsgrupp istället för support som frågan ligegr under. Denna tråd stängs därför och alla yttligare frågor får gärna tas upp i en egen tråd i snack eller Seriöst.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?