Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-10-01 12:47 | |
![]() | Jo, jag förstod vad Kirkelina menade. Och tycker fortfarande inte att stefan f:s förslag är bra. För om det nu ligger tre färgade nära varande från start, hur många skulle då chansa på att "det kan bli jag som får börja"? Och dessutom så är det ju inte bara första draget som man får en chans att bedöma. Har man sett spelplanen och vet hur den ser ut (om många färgade ligger i hörnet, om de ligger nära mitten, eller utspridda)..Jag tror det skulle bli många matcher som inte skulle starta och i alla fall är det så för mig att om jag är härinne vill jag spela, inte se spelplaner bara. | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-10-01 12:48 | |
![]() | Off tropic visserligen, men victrix...Att använda kondom fast tjejen äter p-piller kan vara väldigt bra! | |
| Maizena | 2008-10-01 13:07 | |
![]() | Varför kan man inte dela upp spelrummen för olika speltyper. Som t.ex grisen. Kan inte tex hunden bli för bara slumpad...katten bara special osv.....sen får man se vilka rum som snabbast blir fulla och kanske ge de ett "extra" rum | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-10-01 13:47 | |
![]() | Kirkelina ville ha en redoknapp i förrummet, innan man sett spelplanen. Och jag såg faktiskt inte att Stefan föreslog de fem sekunderna EFTER att spelet öppnat, för det tycker inte jag heller är ett bra förslag. Däremot skulle jag gilla att man har 5 sekunder på sig i förrummet att gå ur, innan spelöppnaren kan starta spelet. DÅ löser man samtliga problem. 1. Om man hamnat i fel spel hinner man gå ur 2. Man ser inte spelplanen och kan därför inte utnyttja systemet 3. Inga onödiga knappar eller flerval | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-10-01 13:59 | |
![]() | Maizenas förslag tycker jag också är bra, för egen del. Men jag kan förstå om spelare som gärna spelar olika varianter gärna vill slippa gå in och ur olika rum. Själv spelar jag nästan bara klassiskt och skulle förstås föredra ett rum där endast sådana spel finns. | |
| Maizena | 2008-10-01 14:10 | |
![]() | Men i regel spelar man väl ihuvudsak en typ av spel. Det kan väl även finns ett allmänt rum där de som är t.ex nya eller vill variera sig kan lira............... | |
| stefanf | 2008-10-01 21:49 | |
![]() | vad är det som säger att man måste se spelplanen? Den kan ju också vara "olottad" tills buffertsekunderna har gått.. - Efter 5 sek. ploppar bonusbrickorna ut och matchen lottas - då kan man inte längre avbryta.. - Ville man inte gå in i spelet så hoppar man ut innan. - Ingen möjlighet att tjäna något genom att avbryta. (fast även utan denna justering är det tillräckligt tror jag, lirar man slump så vill man chansa lite.. Annars väljer man standard. Ser man ett "giftigt" bräde så hänger man nog kvar ihop om att vinna lotten.. Oavsett vilket så kan man ändå aldrig vinna något på att avbryta "svåra" bräden, rent statistiskt.) | |
| keyboard_000 - Ej medlem längre | 2008-10-08 22:44 | |
![]() | citerar mig själv: "Det verkar som att man inte kan få upp en skild lista över motståndare man mött med OGJL. Önskemål: Kan det bli möjligt..?" Som det är nu kan man inte alls få upp motståndare som man inte mött med annan lista än OGJL; jag tycker verkligen det borde gå att se motståndarna för respektive ordlista också! | |
| sanlin | 2009-04-16 18:27 | |
![]() | Kom på ett litet önskemål till (men det är bara om ni någon gång skulle ha tid över eller så....) :) När man pausat en match så skulle det vara jättebra om det hörs något ljud när den som pausat vill avbryta pausen igen.Jag passar iaf på att kolla runt lite annat under tiden och då kanske man inte märker att den andre är tillbaka. Men som sagt bara ett önskemål från min sida. :) | |