Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2009-03-24 11:19 | |
![]() | Angående att man inte ser översta/nedersta raden så arbetar vi på att lösa det. Det som är mest intressant är dock exakt vilken webbläsare och adobe flash version mac-ägarna kör. | |
| odin - Administratör | 2009-03-24 11:21 | |
![]() | Och det skall sägas att det finns så många kombinationer av webbläsare och operativsystem att sådant här strul alltid inträffar tyvärr. Vi gör dock vårt yttersta för att lösa det. | |
| ANDERStG | 2009-03-24 11:33 | |
![]() | Firefox 3.0.7 med Flash 9,0,115,0 och Adblock Plus har inga problem här. | |
| q_e_d - Ej medlem längre | 2009-03-24 11:36 | |
![]() | Nix pix, sånt här strul inträffar bara om man struntar i att betatesta... Det finns många kombinationer, men många många fler glada användare som vill hjälpa till att testa era grejer. Nog kunde ni har provat något annat än Vista? Kolla gärna här: www.betapet.se/forum...am p;page=1 Det man kan konstatera är att _samtiga_ flashversioner har problem med betapet på _samtliga_ browserversioner i MacOSX. Linux fungerar heller inte enligt uppgift (jag har inte sett detta själv), vare sig med Firefox eller Opera. Här kommer ett supertips: backa till förra, låt betatesta den nya i ett särskiltt spelrum, fixa buggarna, byt när det fungerar! Shockwave Flash Shockwave Flash 10.0 r22 — from file “Flash Player.plugin”. MIME Type Description Extensions application/x-shockwave-f lash Shockwave Flash swf application/futuresplash FutureSplash Player spl Förresten vill jag inte låta så grinig: betapet har varit världens bästa spelsajt i 5 år nu. Hoppas ni kommer till rätta med den nya versionen så att ni kan bli det igen! | |
| toovrida | 2009-03-24 11:38 | |
![]() | jag kan inte chatta med nån längre o jag ser bara halva bokstäver efter uppgradringen vad ska jag göra? | |
| odin - Administratör | 2009-03-24 11:40 | |
![]() | q_e_d, här kommer ett supertips, sluta leka besserwisser. Vi gör allt i vår makt för att det skall bli bra. Men vi måste SAMTIDIGT sköta våra vanliga arbeten vilket gör att vi har begränsat med tid. Det är jäkligt svårt att hinna med allt och det hela blir inte bättre av att du gnäller här och skäller ut oss när vi ändå gör vårt bästa. | |
| odin - Administratör | 2009-03-24 11:41 | |
![]() | Och vi har testat på allt vi kunnat, men vi har inte tillgång till en mac. Fy skäms på oss för att vi förstört för dig. | |
| odin - Administratör | 2009-03-24 11:45 | |
![]() | Och eftersom vi ändock gör detta vid sidan om vanlig anställning så har ibland inte ork att ha veckor av betatestning innan vilket gör att det kan gå lite för fort ibland. | |
| odin - Administratör | 2009-03-24 11:47 | |
![]() | Vi har gjort misstag ja - men det blir inte bättre av att du skall sitta och skälla ut oss, är så jäkla trist att behöva bli det när man samtidigt sitter och kämpar för att det skall lösa sig för alla. Jag tackar dig högaktningsfullt för din input. | |
| janola53 | 2009-03-24 11:47 | |
![]() | kör på pc och ser inte bokstäverna nertill | |
| laiste | 2009-03-24 11:54 | |
![]() | Kör mac os 10.5.6, Firefox 3.0.7 flash 10.0.22.87 Har samma problem som några andra macanvändare. sidan är tom när man startar spelet, men kommer igång efter ca 10-15s. annars inga problem vad jag märkt. | |
| milla39 | 2009-03-24 11:58 | |
![]() | Allt verkar ha fått fnatt idag..Har aldrig haft några större problem,men idag tycks det vara strul. | |
| monk - Administratör | 2009-03-24 12:00 | |
![]() | Vi har gått tillbaka till det gamla systemet nu igen, tills dess att vi hunnit kika på lösningar.. | |
| annelille | 2009-03-24 12:03 | |
![]() | ...*skickar en styrkekram till Odin*.... ta inte åt dig... | |
| kitteh - Ej medlem längre | 2009-03-24 12:05 | |
![]() | Odin: det låter bra att det är fixningar att vänta så småningom, looking forward to that! q_e_d sa (också): "Förresten vill jag inte låta så grinig: betapet har varit världens bästa spelsajt i 5 år nu. Hoppas ni kommer till rätta med den nya versionen så att ni kan bli det igen!" =) OT: Jag undrar varför det tar sådan fyr i Odin för att det kommer respons..? Den är ju knappast menad som en personlig skymf fastän ofta trycks iväg i mer eller mindre exalterat sinnestillstånd och texten må bra av att lite redigering. Det är ju mänskor med känslor i båda ändarna av Betapet... | |
| halindgren | 2009-03-24 12:09 | |
![]() | Mac senaste modellen 10.5.6 och Safari - spelplanen kommer upp men inte brickorna. odin, vi är många som sitter på mac och det är klart att vi vill vara med. Finns ingen anledning att bil sur på oss, bara för att ni inte testat den nya uppgraderingen ordentligt. Betapet är ett underbart (och vanebildande) spel. All respekt och heder till er som skapat och sköter det. Varför inte lägga tillbaka det gamla tills allt är fixat? | |
| q_e_d - Ej medlem längre | 2009-03-24 12:15 | |
![]() | Jo, förlåt, jag var lite grinig och mästrande. (Får jag skylla på abstinensen? =) ) Det verkar vara samma problem med tom spelplan på Linux också, Ubuntu 8, senaste flash-versionen, Firefox 3.0.5. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-24 12:15 | |
![]() | har inga problem med det nya. men jag måste bara säga en sak: jag blir alltid lugn och känner mig trygg när jag ser monk. helt allvarligt. vet inte vad det är. killens ansikte är sjukt rogivande. f.ö. gillar jag tjejer om ni undrar. | |
| emmylicious | 2009-03-24 12:17 | |
![]() | Haha, lejonmix. Nåja, dessa kombinationer funkar iallafall normalt för mig. Adobe Flash Player version 10.0.22.87 Windows XP, Internet Explorer 7.0.5730.11 Adobe Flash Player version 10.0.22.87 Windows XP, Mozilla Firefox 3.0.5 | |
| emmylicious | 2009-03-24 12:17 | |
![]() | Det var det enda jag hann testa innan ni ändrade tillbaka :P | |