Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 4 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 722 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ONIB - Ej medlem längre | 2009-05-05 17:45 | |
![]() | BITTE: vad står det i reglerna att man ska göra när spelvärdar/administratöre r inte orkar höra av sig då? | |
| alexon | 2009-05-05 17:45 | |
![]() | en del kan massa ord, en del fuskar, vad ska vi göra åt det om vi inte kan bevisa något? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-05 17:46 | |
![]() | Skicka b-porr så deras ögon förtvinar. | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-05-05 17:46 | |
![]() | Problemet är väl att det är svårt att bevisa att någon fuskar, även om man tror att det är så... | |
| Navi_ | 2009-05-05 17:47 | |
![]() | Jag fuskar lite då och då :D Ibland kommer gubben förbi och slänger ett getöga på spelet och hittar ord jag inte visste fanns :D | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-05-05 17:47 | |
![]() | ...så det är ingen idé att gnälla om det utan undvika den spelaren isf. | |
| Bitte - Administratör | 2009-05-05 17:48 | |
![]() | ONIB,, de kanske jobbar ,, de bor ju fakstiskt INTE här Bitte | |
| MissKitka - Ej medlem längre | 2009-05-05 17:49 | |
![]() | Ha ha ha - Viktor - fasiken (ursäkta ordvalet) vad jag skrattade åt din movie!!!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-05 17:49 | |
![]() | Lite tudelat, fusk och admin/värdarnas insats. | |
| gnill | 2009-05-05 17:52 | |
![]() | ONIB Jg har spelat tusentals matcher här, kanske 10.000 och desförinnan lika många på Nisse. Man blir bättre och snabbare ju längre man spelar. Jag spelar bara hets och panik och skulle aldrig hinna kolla i SAOL och använda fuskprogram har jag aldrig jort. Icke desto mindre kolar jag min rullningslista och hittar en del långsökta ord där som: AMBULERa BORNERA BLÄSTRA CHARTRA DRAPERi ePIKURE DRÅPLig eLKABEL FANTASI FARKOST FLOSKEL koTTERI KRINoLIN SPELAUTOMaT SKRALTA STICKEL TONAGgE UtBLICK NARCISS NUKLEÄR MÄTTNAD Vad kan man säga? Övning ger färdighet och jag skulle aldrig komma på tanken att anklaga nån som är bättre än jag för fusk. Kom igen när du spelat 10.000 matcher så får vi se om inte du också rullar långsökta ord (utan hjälpmedel menar jag då). | |
| magyarisch | 2009-05-05 18:19 | |
![]() | "- Det är INTE tillåtet att använda hjälpmedel i form av ordsökningsprogram eller ordlistor under pågående spel!" - TS Så om någon har de orden, och lägger ut det så är det fusk? | |
| ONIB - Ej medlem längre | 2009-05-05 18:45 | |
![]() | glömde förresten nämna att det är tre veckor sen jag först kontaktade administratörer/spelvärda r och en vecka sen jag emailade abuse@betapet.se... | |
| uberbacon | 2009-05-05 18:46 | |
![]() | Jag känner igen fenomenet att bli anklagad för fusk några enstaka gånger. I de fallen anstränger jag mig till mitt yttersta att hitta så ovanliga ord som vanligt resten av matchen :) ONIB: Bara för att DU inte kan hitta svåra ord betyder inte att andra måste ligga på din nivå. Bara för att DU tycker att det verkar orimligt så finns det mycket bra spelare, kanske har du mött hr svensk mästare? Jämförelsen med Zlatan innan var bra. Däremot går det absolut att fuska riktigt ordentligt med hjälp av diverse program eller ordböcker. Om du misstänker att din motståndare fuskar, skriv ner namnet på en liten lapp och spela inte mer mot honom eller henne. Personligen spelar jag gärna mot både fuskare och usla förlorare, alltid roligare med vinst då ;) | |
| ONIB - Ej medlem längre | 2009-05-05 18:50 | |
![]() | håller inte med om att de är så långsökta: blä-stra, mätt-nad, drap-eri, ambul-era, e-kabel, far-kost, dråp-lig... med över 10,000 spelade matcher hade jag hoppats på lite mer fantasi och mindre floskler? ;) | |
| Järnröret | 2009-05-05 19:02 | |
![]() | Admins har fullt upp med att leka fräna i forumet. | |
| ALFASUD | 2009-05-05 19:08 | |
![]() | OBSKLASS eller OBS-KLASS som man kanske skall skriva det för ökad förståelse känns åtminstone för mig som en rimlig rullning att hitta. En sammansättning som dessutom känns rimlig nog att förekomma i SAOL. Om det utgör grunden för fuskanklagelsen så har jag full förståelse om den inte tas på allvar. | |
| ONIB - Ej medlem längre | 2009-05-05 19:12 | |
![]() | en vänlig spelvärd meddelade förvisso att han skulle låta mer erfarna kollegor titta på ärendet. Det är nu två veckor sen - och ingen har ännu hört av sig... | |
| fal3n | 2009-05-05 19:16 | |
![]() | Finns värre saker folk "fuskar" på här i livet. | |
| MatsJoel | 2009-05-05 19:16 | |
![]() | Jag tycker ONIB ska be om ursäkt för den offentliga fuskanklagelsen. | |
| ALFASUD | 2009-05-05 19:17 | |
![]() | Ja, om man skall tala om regelbrott så har ju ett solklart sådant begåtts. | |