Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 189 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Codex - Ej medlem längre | 2010-12-03 18:26 | |
![]() | Jag höll på att bli galen. Jag klämt ur mig många hårda ord de senaste dagarna, men bara över betapets sida... Skönt att det är på väg att fixas! | |
| RXZ | 2010-12-03 20:23 | |
![]() | Jag har också haft problem med Betapet. Programmet har varit segt och jag har blivit nedkopplad flera gånger. Förlorat massor med poäng på grund av det. Bra om det ska fixas. Ett mycket roligt spel då det fungerar. | |
| nystan1 | 2010-12-03 21:09 | |
![]() | Fick för en stund sen -124 för en match jag blev nedkopplad ifrån. Kunde sedan ej komma in på betapet igen, men allt annat fungerade som det skulle så det kan inte ha varit uppkopplingen. Kan man göra nåt? | |
| Satyra | 2010-12-04 14:37 | |
![]() | odin - "2010-12-03 13:49" Tack igen odin - då vet vi att det finns en förklarande orsak och att det jobbas på det. Skönt att höra! :-) | |
| Satyra | 2010-12-05 01:47 | |
![]() | Måste tyvärr meddela att det inte är mer stabilt nu - fastnade precis i ett spel (första jag spelade idag, eftersom jag inte velat utmana ödet och behöva avbryta ...) och var tvungen att stänga med hjälp av Aktivitetshanteraren. Så jag hoppas de inte hunnit byta "linecard" för har de det, så hjälpte inte den åtgärden dessvärre. | |
| jona80 | 2010-12-05 02:02 | |
![]() | Jag fick nästan hela datorn och låsa sig när jag körde beta igår (lördag) men lyckades stänga av fliken med beta huvudsida, (alltså ej rummet jag var i) och då gick det jättebra sedan och spela i det rum jag var i då. Jag insåg en sak, alla sidor jag var inne på fungerade bra både före och efter jag stängde beta förstasida. Utom en, tv.nu har en stor reklambild som blinkar och rör sig, den sidan hade samma fel. Den får nästan hela dator och låsa sig. Så för mig borde det sitta i datorn då tunga blinkade och rörliga reklamgrejer får min dator och vilja begå självmord. Men är bara här på beta och tv.nu som jag märkt av detta fel. En och annan sida för tidningar någon enstaka gång, bara då dom har stora tunga rörliga reklambilder inträffar detta. Så jag måste forska, blir nog och se om det finns något tilläggsprogram jag glömt och uppdatera eller så. (t.ex flash man nämnt i tråden tidigare) /J | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2010-12-05 02:05 | |
![]() | Samma problem som för alla andra. Och apropå vad någon skrev (minns inte vem) så har det inte att göra med orensade dator eller dylikt. Här i huset kan vi datorer och har alltid fräscha maskiner - men Beta krånglar ändå av och till. :) | |
| swempa | 2010-12-05 03:38 | |
![]() | har haft samma problem sen i torsdags förlorade 3 matcher på grund av nedkoppling jätte sko | |
| sisselej | 2010-12-05 09:38 | |
![]() | Jag har precis samma problem som Satyra, jag har uppdaterat Flash, men det fungerade inte bättre för det. Så snart jag är inne på Beta och försöker därifrån öppna flikar eller tom bara kolla en spelare genom att högerklicka på namnet, då låser sig alltihop och jag får avsluta allt med hjälp av aktivitetshanteraren. Mycket irriterande! | |
| le-lou | 2010-12-05 11:03 | |
![]() | samma problem här. Antingen kraschar flash, eller så fryser hela sidan och man får gå in på aktivitetshanteraren för att stänga av. Har försökt uppdatera jag med men ingen bättring. det fungerar dock bättre att spela med explorer än med firefix av nån anledning, inte smärtfritt men bättre. Har aldrig haft såna bekymmer förrut, och det är bara här det händer :( | |
| Evor | 2010-12-05 11:26 | |
![]() | samma problem här också. Bara när jag spelar betapet. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-12-05 11:37 | |
![]() | Same same | |
| Cuppycake | 2010-12-06 10:21 | |
![]() | har också problem med att spelet fryser så jag får gå till aktivitetshanteraren för att stänga ner. största problemet är väl dock att jag inte kan komma in i spelrummet igen efter det. ibland får man ju en liten skylt där det står att man har ett spel igång så man kan gå in men jag kan inte koppla upp till spelrummet. kostar sjukt mycket i ranking och är enormt irriterande. tips? | |
| odin - Administratör | 2010-12-06 11:21 | |
![]() | Vad kör ni för webbläsare/OS/version av flash? | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-12-06 11:30 | |
![]() | Firefox/WinVista/Senaste. | |
| nina82 | 2010-12-06 12:17 | |
![]() | samma problem här med, det måste bero på betapet, för annars är det aldrig problem | |
| Cuppycake | 2010-12-06 13:09 | |
![]() | firefox/win7/senaste | |
| Mysterion - Ej medlem längre | 2010-12-06 13:13 | |
![]() | Jag har också haft samma problem, men bara den senaste tiden. Fruktansvärt irriterande eftersom jag nästan bara kör panik.. | |
| Leeeeena | 2010-12-06 15:29 | |
![]() | Idag har det hänt mig flera gånger... En liten undran om det kan vara den rörliga reklamen som får det att strula...vissa andra sidor med dylik reklam får iaf min pc att bli mycket seeeeeg.... | |
| tipitina | 2010-12-06 15:38 | |
![]() | Samma problem här... har hängt sig många spel sista veckan eller så. Måste avsluta via aktivitetshanteraren. Hänger sig inte annars... | |