Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 471 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jamendååå | 2012-11-05 08:15 | |
![]() | Ok, Mouche är den man ska snacka med alltså. Tack för tipset! | |
| pzyllis | 2012-11-05 09:10 | |
![]() | Men det hjälper inte att stänga av spelare som sagt. Däremot en blockeringsfunktion hjälper vilket många spelsajter har så varför inte här? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-05 14:22 | |
![]() | Som sagt så dyker de upp med nya nick. Men jamendååå, varför höll du på i tio minuter med någon som inte ville ge sig? Varför skapade du inte ett låst spel och bjöd in de du ville spela med istället? | |
| pzyllis | 2012-11-05 15:40 | |
![]() | Varför inte en blockering och saken hade varit löst?? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-05 21:10 | |
![]() | Men nu finns ju inte det alternativet! Det man kan göra är ju att låsa och bjuda in till sitt spel och då fattar jag inte varför man tragglar i 10 minuter med någon istället för att lösa problemet när det nu går att slippa den jobbiga personen relativt enkelt. Det var det som jag undrade över... | |
| mccpercy | 2012-11-05 21:40 | |
![]() | IShotQ. Förlåt men jag får ont i huvudet av att läsa dina inlägg. Haha =) Det hade inte fört med sig något dåligt med en sån funktion tycker jag. Dom som inte vill använda det, behöver inte. Men för dom som vill det så hade iaf möjligheten funnits. Kan även lämna garanti på att det är väldigt lätt att ordna om man ville. Jag kan knappt komma på någon annan form av "community" sida som inte har en blockeringsfunktion. | |
| pzyllis | 2012-11-06 05:19 | |
![]() | Exakt.... måste nog kosta på mig ett hahahaha när jag läser en del kommentarer här. Det handlar bara om att kunna blockera spelare, om man vill, och oavsett anledning hade det varit bra och väldigt enkelt så varför inte? Sen förstår jag inte vad det är som är så upprörande med detta?? | |
| Kh-collies | 2012-11-06 07:18 | |
![]() | Jag använder min kompislista till att lägga till dem jag inte vill spela med, då kan jag lätt friska upp minnet och på så sätt kunna neka dem som är uppkopplade. Jag tycker iofs inte det är något stort problem och har inte många på den listan, men de som står där har varit oerhört otrevliga med kränkande kommentarer. Hur de spelar har inget med svartlistningen att göra. | |
| pzyllis | 2012-11-06 07:44 | |
![]() | Nej men det skulle vara intressant att få höra om man inte kunde få till en blockeringsfunktion.Skull e lösa alla problem på ett oerhört enkelt sätt. | |
| Vendela34 | 2012-11-06 09:22 | |
![]() | NU begriper jag att detta spel är något oerhört seriöst för väldigt många! Själv tar jag det som en kul grej att koppla av med och skulle aldrig ta det på så blodigt allvar så jag skulle reta upp mej på somliga. Att ha en skriven lista på dem som är oönskade och sedan neka - svårare är det väl inte? Snuskhumrar och direkt otrevliga anmäler man till spelvärden så är man av med dom. | |
| Vendela34 | 2012-11-06 09:31 | |
![]() | Snuskhumrar och otrevliga vill ha mothugg. Ignorera och spela klart. Om man inte svarar så ebbar samtalet troligen ut och dom lägger (kanske) av. | |
| toonfisken | 2012-11-06 10:39 | |
![]() | Håller med att det vore bra , men när det nu inte är så .... Jag skriver upp vilka jag inte vill spela med , det är bara 2 så än så länge behövs ingen lapp men blir det fler får jag väl läsa på lappen ...Inget stort problem . | |
| pzyllis | 2012-11-06 11:15 | |
![]() | Om det nu, iaf enl. många, är så att det är en enkel sak att införa så kunde det ju vara bra att göra det så är ALLA problem lösta idet avseendet. | |
| meramera | 2012-11-06 14:42 | |
![]() | Guuuuud vilket tjat. Det finns ingen sån funktion o ej heller planeras det komma tydligen Greppa det o lägg ner tjatet | |
| blue_moon | 2012-11-06 14:45 | |
![]() | Hittade en låst tråd där Odin listat förslag på förändringar: www.betapet.se/forum...-0 #1102118 | |
| pzyllis | 2012-11-06 16:01 | |
![]() | OK! Va bra. | |