Spelrum
Giraffen44
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade75
Mobilspel
Pågående19 690

Forumkategorier

Användare Inlägg  
catta652013-05-17 08:35
Antal inlägg: 143

Hmm hoppas du inte tyckte att jag hoppade på dig Mouche för jag läste bara de sista inläggen och har inte sett ditt. Så det jag svarade på var de sist inlagda inläggen, och är min åsikt.

Bitte - Administratör2013-05-17 09:23
Antal inlägg: 24199

Fast i bland är det ju så att vissa frågor som vi spelare svarar på beror på att vi själv haft det problemet och löst det , eller att man läst/sett andra som haft olika problem och lös dessa. Och i det kan då inte jag se nått fel det är lite som på en arbetsplats cheferna kan det övergripande och arbetarna kan sin egen ""maskin"" bäst .

Bitte

med2013-05-17 09:41
Antal inlägg: 1164

Vad var det som var bättre förr??

blue_moon2013-05-17 11:40
Antal inlägg: 9713

Större aktivitet i forum och spelrummen!

blue_moon2013-05-17 12:07
Antal inlägg: 9713

Med större aktivitet menar jag inte trollande och tramstrådar utan vettiga diskussioner, där även många spel- och forumvärdar deltog. Ett stort antal aktiva scrabblespelare fyllde Giraffen, Krokodilen, Elefanten etc och bidrog med kloka inlägg i forumdebatterna. Det saknar jag!

IShotQ-tile - Ej medlem längre2013-05-17 14:16
Antal inlägg: 518

Bitte, jag menar inte på något sätt att det är negativt med hjälp från medlemmarna. Jag brukar ju själv svara på en del frågor.

Men det tydliggör att mycken hjälp kommer från annat håll än de ansvariga, som jag tycker lagt väl lite krut på supportfrågor och det att tillhandahålla svar i den ökade satsningen. Att många funktioner och frågor inte finner sin "officiella förklaring" medelst dokument signerade utvecklarna kan bli bekymmersamt i det långa loppet, utöver att inte vara någon vidare kundservice.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?