Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 768 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| agatonsax | 2013-08-16 13:40 | |
![]() | Är detta en korrekt tolkning av saknaden av svar? Det finns noll och intet intresse av att förnya/förändra/förbättra spelet. | |
| Bitte - Administratör | 2013-08-16 13:44 | |
![]() | Monk svarade ju dig på fösta sidan i denna tråd ""monk - Administratör 2013-08-06 15:47 Antal inlägg: 2098 Vi har i dagsläget inga planer på att införa fler tidsgränser. Detta beror på att ju fler alternativ som kan väljas får konsekvensen att det tar längre tid att matchas mot rätt motståndare."" Bitte | |
| meramera | 2013-08-17 12:22 | |
![]() | Istället för att radera mott inlägg kan väl någon ansvarig svara på frågan istället för en som bara verkar tycka en massa. Pekpinnar finns det nog av ändå Meramera | |
| Mouche - Administratör | 2013-08-17 12:59 | |
![]() | Då kontrar jag med att säga följande: Bitte har redan visat vad en av ägarna har att säga om saken. ------------- Och så tar vi då det där med "pekpinnar": Pekpinnar är knappast då man försöker hjälpa till och om man tänker på ett normalt sätt så borde man uppskatta det. Du försöker att göra en annan människa löjlig genom att själv göra dig löjlig och det lyckas du alldeles förträffligt bra med. Jag vill också passa på att inflika att jag totalt tröttnat på de personer som fegt gömmer sig bakom flera olika nick för att ha de "mer okända" nicken att jävlas med andra med. Riktigt löjeväckande blir det då en och samma person sitter och svarar och hjälper sig själv (??) i trådarna. Jag stänger nu den här tråden och hänvisar alla frågor om just detta ämne till mig via mail. Iofs så har redan svaret avgetts av Monk som synes här ovan. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3