Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående20 156

Forumkategorier

Användare Inlägg  
wildman2014-12-22 11:00
Antal inlägg: 3859

Tekniskt sett så är man nog inte gäst om man köpt sin app bara... Nu såg jag inte inläggen så det kanske ändå var motiverat att ta bort dom.

wildman2014-12-22 11:33

Tycker personligen att en blockeringsfunktion har ett berättigande. Du kan aldrig stoppa folk permanent genom block av konton eller ip blockar eftersom dom flesta inte spelar från fasta ip:n. Uppenbarligen har ju mon tyckt att det är en idé att beakta, så varför inte bara berätta hur det går. Tror dom flesta har förståelse om man motiverar det med att man tex inte har tid med det eller att det rent kodtekniskt var besvärligare än man trott.

wildman2014-12-22 11:36

Men visst. Ett argument för att det inte är värt att bygga funktionen är också att det är väldigt lätt att skapa nya konton och komma runt det på så sätt...

Henrux2014-12-22 11:56
Antal inlägg: 1368

med blockfunktion syftar iaf jag till att man inte vill möta dessa mot sin vilja i slumpmatcher - inte att de ska bli bannade härifrån som du Wildman verkar prata im

På Wf lägger man bara till dessa i en blocklista och så ser man aldrig röken av dem mer.

tydligen känsligt ämne för modsen att KUNDERNA inte ens få ha åsikter om det.

Remiremi2014-12-22 11:59
Antal inlägg: 22

Som betalande kund har jag all rätt att eventuellt kritisera varan jag köpt om jag anser att den har brister.
Den kritiken måste väl anses väl befogad?

Remiremi

Charmiig2015-01-24 09:11
Antal inlägg: 1

Alltså det behövs verkligen en blockfunktion pa spelet
Det är skittråkigt att spela från mobilen och folk sitter och tjatar om kik, blir sexuella eller sitter och svär åt en mm när de förlorar i chatten.
Eftersom man blir tilldelad slumpade spelare är det ju svårt att undvika personer då det inte är ovanligt att man paras ihop fler gånger..... det hade varit skönt att kunna blockera och slippa störande människor

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?