Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sotfinger | 2008-10-04 22:03 | |
![]() | Och vari ligger rättvisan i att följa principen "Om inte jag får, så ska banne mig ingen annan heller ha"? | |
| odin - Administratör | 2008-10-04 22:22 | |
![]() | Vi gör inget för att jävlas. Vi har gjort vad vi anser vara bäst för Betapet och dess framtid. Givetvis finns det alltid några som inte gillar det man gör eller vad man bestämmer och de är de som skriver i forumet :-). Vi ändrar något om vi tror det blir bättre, men i detta fall så har jag inte läst något som ändrar min inställning till nuvarande regler. | |
| IQ-0 - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:30 | |
![]() | Av vilken anledning ändrades reglerna om vad man får ha och inte ha som profilbild? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:31 | |
![]() | skit i det du;) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:33 | |
![]() | nej men varför måste reglerna ifrågasättas hela tiden. Låt sidan o värdarna va. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:39 | |
![]() | Sidan ja, värdarna nej. | |
| Blamse tlött | 2008-10-05 10:40 | |
![]() | Alltså måste vi bara gilla läget,ok men de e lugnt för min del nu,shit the same typ... Men jag tycker dock att dom som är spelvärdar resp forumvärdar ska ha en ansiktsbild,precis som killarna i Admin... Varför? Jo för det inger mer respekt om man "ser" den man vill diskutera "problemen"med om det uppstår någonting på siten,än om man ser en giraff,blomma eller vad det än må vara.. Jag betackar mig för dryga kommentarer | |
| Tommy 1979 | 2008-10-05 10:41 | |
![]() | Många här verkar tycka att "Betapets regler sätts upp av de som driver sidan och då är det bara att acceptera dem och hålla tyst". Men herregud, man har väl rätt att ha en åsikt? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:44 | |
![]() | håller med Blamse faktiskt | |
| odin - Administratör | 2008-10-05 10:48 | |
![]() | Klart man får ha sin åsikt. Men vi tänker inte ändra reglerna då det bara är ett fåtal som eg. är upprörda och att vi tycker nuvarande upplägg är bra för sajten. Föreslår att man lägger sin energi på något annat ändringsförslag. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:50 | |
![]() | Jag håller inte med blamse, vill de som har behålla sin avatar utan ansiktsbild så har de lika stor rätt som alla andra. "inger respekt" mja | |
| Blamse tlött | 2008-10-05 10:51 | |
![]() | Synd att Odin inte svarade på mitt inlägg ang bilder på forum/spelvärdar..tycker den idén är rakt av skitbra... | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-05 10:56 | |
![]() | Varför kräva att någon ska ha en bild , det är väl valfritt,, om man vill visa vem man är eller ej,, Det kan ju finnas orsaker till att man INTE vill visa vem man är,, Så din idé är INTE bra bamse Bitte | |
| IQ-0 - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:57 | |
![]() | Lejonmix.. Det borde ju faktiskt ligga i betapet intresse att få veta vad deras medlemmar tycker om sajten. Både negativa och positiva åsikter. jag förstår inte varför reglerna överhuvudtaget ändrades angående detta så därför vill jag gärna ha en förklaring till det.. Vet jag varför reglerna ändrades så kanske jag (+många andra) lättare kan acceptera detta. Eller har vi tur så kanske "bossarna" själv inser att de borde gjort på ett annat sätt när de försöker kleta ner en saklig förklaring varför reglerna ändrades Så nej du lejonmix, jag tänker inte skita i det Kan heller inte förstå varför medlemmarna inte få ha tecknade bilder som avatar då spelrummen kännetecknas av en massa "löjliga" elefanter-giraffer-katt-h und-papegoja-flodhäst etc. Spelrummen kunde istället kännetecknas med värdarnas avatar :-D | |
| Blamse tlött | 2008-10-05 10:57 | |
![]() | trasan<Nej du jag promenerar oftast... Men iallafall för att återgå till Ämnet....vill gärna ha svar från Admin< ang ansiktsbilder på spelvärdar resp forumvärdar | |
| Blamse tlött | 2008-10-05 11:00 | |
![]() | Bitte< Klart min idé är bra..ÄR man en person med högre rank, då jag vill kalla spel/forumvärdarna så, då anser jag dom också ska ha en ansiktsbild... För har dom rättigheten att döma människor som gör fel/stänga av etc, då ska dom också kunna ha en bild på sig själva och kunna visa vem dom är... | |
| Tommy 1979 | 2008-10-05 11:01 | |
![]() | Jag syftade i och för sig inte på själva sakfrågan (har ingen speciell uppfattning där) utan uttryckte mig mer generellt. Reglerna kring bildpublicering är inkonsekventa, men det stör mig inte så mycket personligen. Jag retar däremot upp mig på folks snorkiga attityd, ungefär som att man inte får uttrycka en avvikande åsikt bara för att man inte bestämmer reglerna själv. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-05 11:01 | |
![]() | Ocj så fixar alla värdar ansiktsbild, gissa vad som sker då? Då kommer klagandet på vad för bil de har, vinkel, ljus mm. Allt för att folk inte kan respektera en annan spelare. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-05 11:02 | |
![]() | och, bild div stavfel | |
| Blamse tlött | 2008-10-05 11:05 | |
![]() | Kanske är jag trög/dum, men jag fattar nada av ditt inlägg Trasan...Dom lägger upp sina bilder precis som vi "vanliga" gör..vadå inte respektera en annan spela, Que? | |