Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 032 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2008-10-19 18:28 | |
![]() | Lägg INTE upp länkar till andra spelare här. Jag har raderat tre inlägg. Mouche | |
| Margana | 2008-10-19 18:32 | |
![]() | Det är ju okej att länka till andra användare i look-a-like-tråden, varför inte här? *märklich* Då kommenterar jag väl ändå, titta själv på framsidan med återkommande medlemmar som slumpas förbi. Bara på några få minuter flög där förbi 5 kvinnor vars bröst man ser, både med och utan urringning. Dessa fotografier är godkända med de nya reglerna för annars skulle de inte finnas med i slumpbilderna på startsidan. Jag tycker nog att det är diskriminering och jag hade nog heller inte fått min bild godkänd om det är storleken det hänger på. Kommer aldrig nånsin att byta bort min gamla fina bild. | |
| Stranetra | 2008-10-19 18:42 | |
![]() | Jag tillåter tuttar av alla storlekar. Reglerna på denna sajt borde ses över och det bums. Varför ha andra regler här än i sammhället i övrigt. Djupa urringningar är tillåtet vad jag vet iaf. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:45 | |
![]() | Varför tror ni att jag inte lägger upp en bild? Mitt ansikte skyms av mina gigantiska systrar! mohaaaaahhaaaa | |
| Margana | 2008-10-19 18:47 | |
![]() | Aha Bizzy....du har blivit refuserad 3405 gånger hittills då ;-) | |
| Mouche - Administratör | 2008-10-19 18:52 | |
![]() | Jag ber trådskaparen att maila kopior till mig på de "nekanden" som gjorts av forumvärdar och där det sägs att bilden inte godtagits pga att brösten är för stora. Tråden har för övrigt övergått till rena rama barnsligheterna. Ytterligare frågor om detta kan ställas till abuse@betapet.com Tråden stängs. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4