Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 28 |
Mobilspel
Pågående | 19 313 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:47 | |
![]() | Dessutom kan det ju som vulcan också säger inte vara fusk. Under vanliga frågor finns nämligen svaret på vad man ska göra om motspelaren inte lägger och så vidare. "Det enklaste är att se till att du har mer poäng än motspelaren genom att lägga dina ord som vanligt. Sen när du tröttnat passar du. Om du passar tre gånger i rad samtidigt som din motståndares tid då går ut kommer spelet avslutas automatiskt, men se till att du har flest poäng först!".. Det står inget där om att "Det är fusk och inte tillåtet". | |
Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:48 | |
![]() | Sluta grina. Läser man inte varningstexten så får man skylla sig själv. | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:49 | |
![]() | Tre dygn blev till endast tre timmar! :-( | |
Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:50 | |
![]() | håller med vit_velvet, hon sa till INNAN, så skyll dig själv...man vet väl vad obegränsad betyder, eller? | |
vulcan | 2008-12-01 14:50 | |
![]() | Myskan: Om du tycker att Vit_Velvet är lite orättvis mot dig/barnslig så får du väl avbryta spelet. Det är väl inte hela världen? Det ratingtapp du ev. råkar ut för har du snart hämtat in. Visst kan man tycka att du har drabbats som oskyldig för att någon vill illustrera en princip som inte har med dig att göra. Å andra sidan håller jag med Vit_Velvet om att du faktiskt tycks ha fått information om spelets principer. Rent allmänt blir jag ibland lite trött på alla människor på Internet som inte läser instruktioner och anvisningar men ändå blir förbannade på saker som är helt i enlighet med dessa instruktioner och anvisningar. Är Vit_Velvet lite storsint så skyndar h*n naturligtvis på spelet nu när poängen ändå tycks ha blivit gjord på ett ganska effektivt vis. | |
myskan | 2008-12-01 14:51 | |
![]() | Ska man ha varningtext på em sajt där det ska spelas istället för att jäklas...då har det gått långt...men nu vet många vem dom inte ska spela mot...en som inte kan skilja på personer man bli irriterad på....om man blir sur på nån ute, ska man ta ut det på nån hemma..?..Att missa en text är väl ganska normalt...ska väl inte behöva lusläsa o tro att spelare gör det för att dom är sur på nån,o ta ut det på oskyldiga...när vet du vad! | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:52 | |
![]() | Jag uppskattar verkligen din diplomati vulcan...och tycker att du gör rätt i att "tillrättavisa" mig också i det här! :-) | |
Dalkullan | 2008-12-01 14:53 | |
![]() | Är du säker på att texten fanns där när du gick in i spelet då....det är ju nämligen så att man inte kan läsa vad som skrivits i chatten innan man kom in i rummet. Som jag har fattat det så skrev han ju i chatten och inte på spelet. | |
myskan | 2008-12-01 14:53 | |
![]() | Hej vulcan...har gett upp nu, | |
myskan | 2008-12-01 14:54 | |
![]() | På chatten såg jag det inte, sen när vi börjat spela så skrevs det där...o jag skrattade o trodde att det var en skämtsam person, men tydligen inte, ville ta ut sin frustration på mej....aldrig mer!! | |
Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:56 | |
![]() | Du får nog ändra din presentationstext nu. | |
Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:57 | |
![]() | hur mycket förlorade du nu då efter allt detta "ståhej" | |
myskan | 2008-12-01 14:57 | |
![]() | O varför skulle jag göra det?...Bara för att nån inte kan hantera sin känslor på rätt sätt lr? | |
myskan | 2008-12-01 14:58 | |
![]() | Inget...tack o lov...han var inte värd ett enda poäng...=) | |
Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-12-01 15:02 | |
![]() | okej | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 15:27 | |
![]() | Jag fick min poäng ändå! :-) Och jag gav inte upp utan visste att det skulle vara tre dygn -- precis som det stod! | |
vindsus86 | 2008-12-01 15:28 | |
![]() | så du gnällde så jävla länge för ingenting, myskan? HAHA! | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 15:43 | |
![]() | Oeronbarn, den där veckomatchen...Vi kan börja den tidigare om du vill för tre-dygns-matchen tog inte så lång tid! Hojta bara! | |
myskan | 2008-12-01 15:43 | |
![]() | vindsus: har jag gjort dej något lr?.... | |
vindsus86 | 2008-12-01 15:45 | |
![]() | nej men du gnäller och försöker få spelvärdar att ta hand om folk som inte gjort något fel istället för att inse att du själv gjort fel då du gick med på matchen och bara ge upp och acceptera det. | |